Van kwaad tot erger!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bengt

New member
Hallo,

Sinds gisteravond heb ik een nieuwe (vrijsuccesvolle) website online staan.
Vandaag ben ik bezig geweest met wat nieuwe functies, en opeens werkt één van die functies niet meer, dus toen dacht ik: eerst de link maar eens uit het menu halen want hier kunnen de leden niks mee.

Daarna verdween het hele menu, daarna verwijderde ik het menu uit de ftp en reuploade ik hem om te kijken of dat hielp. Dit hielp niet. Toen besloot ik het hele systeem eraf te gooien en het er opnieuw op te zetten, toen ik dat wilde doen kreeg ik een foutmelding, waarschijnlijk dat mijn diskspace vol zit, maar ik heb net nog mijn ftp helemaal leeg gehaald?

Nu kan ik niks en verlies ik al mijn leden...

WATNU?

EDIT: plaatje:
4d04e43358d76-Naamloos.png

-Bengt

Bengt

New member
het balkje is bijna vol. maar mijn hele ftp staat leeg! kan iemand die check resetten

Marjolein

Miss Marjolein
om te resetten moet je een ticket aanmaken, normaliter gebeurd dit automatisch rond middernacht volgens mij.

Bengt

New member
waarom moet dit altijd mij overkomen? :| het werd echt van kwaad tot erger
confused.gif
is er echt niks dat ik kan doen? behalve een ticket aanmaken en weer 2 dagen wachten.

Marjolein

Miss Marjolein
als je ticket niet voor morgen beantwoord is dan heeft de ticket idd weinig zin omdat je morgen waarschijnlijk alweer kan uploaden omdat je ruimte dan al automatisch gereset is.

Lennard

Active member
Je hebt een map backups waar 60 mb in staat en een map domains waar 80 mb in staat.
Totaal 140 mb en er is 100 mb toegestaan.

Matthiasfr

New member
Ik heb 2 websites op mijn host staan en die nemen best wat mb in, maar die teller staat maar op 0,16 mb. Normaal moet die op 20 mb staan. Deze is wel niet gehost op one2xs, maar heeft wel totaal dezelfde werking van directadmin enzo. Toch is dat een beetje vreemd.

Lennard

Active member
Bengt (link):
behalve een ticket aanmaken en weer 2 dagen wachten.
Je hebt in al je tickets gemiddeld binnen 90 minuten een reactie gekregen (in de helft van je tickets al binnen drie kwartier), naar mijn mening is het een beetje flauw om hier te doen alsof je telkens dagen op een reactie hebt moeten wachten.

Bengt

New member
sorry lennard ik was gewoon gefrustreerd, maar zou je ee map van 80 mb kunnen verwijderen? dan kan mijn website tenminste weer online

Lennard

Active member
Als ik die map van 80 mb verwijder dan werkt je host niet meer.

Ik kan wel je backup verwijderen, maar die heb je zelf misschien nodig?
In /domains/ staat een map die met "sp" begint, daar staat 70 mb in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan