Veiliger handelen [2] ~ Idee afgekeurd

N

Nick

Guest
Hee, omdat we zaten te discuseren over een tussenpersoon heb ik een nieuw idee
smile.gif

Bij het handelen komt een nieuw systeem. Bijvoorbeeld Piet die verkoopt een layout in een rar zipje.
Henk die koopt het voor punten.
Piet die gaat naar de handel pagina die er ongeveer zo uit ziet:
5590581.PNG

[1]Piet die wil handelen dus drukt op handelen
Hij komt op de volgende pagina:
5392732.PNG

Als Henk nu op de handel pagina komt krijgt ie dit:
4456153.PNG

Uiteindelijk voegt Henk de punten toe,
7555604.PNG

[2]Als je alleen punten wilt doneren dan kan dat gewoon via de oude pagina
Graag serieus in de poll stemmen.
Als je iets niet snapt hoor ik het
smile.gif

Het ligt er ook aan hoeverre het haalbaar is
smile.gif

edit:
redface.gif
de namen kloppen niet echt, maar het gaat om het idee
clown.gif

Kan, maar domeinen ofzo lutk niet echt,
miss dat je tussenpersoon kan kiezen en die dan PM krijgt, ik wil natuurlijk wel tussenpersoon zijn
yummie.gif

N

Nick

Guest
Remcoboy:
Kan, maar domeinen ofzo lutk niet echt,
miss dat je tussenpersoon kan kiezen en die dan PM krijgt, ik wil natuurlijk wel tussenpersoon zijn
yummie.gif

Ik ook wel, maar dat word weer zo omslachtig
emo.gif

want dan is de persoon weer niet online etc.
en met een automatisch systeem is het makkelijker.
En altijd heb je nog de oude pagina

Ruben

Lid
Jongens, stop maar. Er is geen waterdichte manier. Op die manier voeg ik gewoon een lege rar file toe.

Er is geen goede manier om dit op te lossen. Wat mij betreft gaat dit topic dicht. Ik zal Lennard even om zn mening vragen, is hij het met me eens houden we er over op.

N

Nick

Guest
Ruben:
Jongens, stop maar. Er is geen waterdichte manier. Op die manier voeg ik gewoon een lege rar file toe.

Er is geen goede manier om dit op te lossen. Wat mij betreft gaat dit topic dicht. Ik zal Lennard even om zn mening vragen, is hij het met me eens houden we er over op.

nee, je ziet tog hoeveel mb het is?

Sjoerd

Lid
Nicknl:

Ruben:

ik kan ook een .rar bestand uploaden met 1 miljoen keer de letter x erin?
emo.gif

N

Nick

Guest
Sjoerd:

Nicknl:

Ruben:

ik kan ook een .rar bestand uploaden met 1 miljoen keer de letter x erin?
emo.gif

Maar het is veiliger dan dit systeem
emo.gif

N

Nick

Guest
Ruben:
Nee helemaal niet, het is even veilig.

Okej dan gaat ie dicht
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Nicknl:

Ruben:

Ja, maar wie zegt dat dat het bestand is die ik wil kopen? Voor het zelfde geldt staat er gewoon een lulverhaaltje in. Zoals Ruben al zegt, er bestaat geen waterdichte manier met Handelen en niemand is 100% betrouwbaar en deze discussie is al meerdere malen tervergeefs gevoerd.

N

Nick

Guest
Luukvdo:
Dat is het idee dat ik het vorige topic had gepost

redface.gif
niet gelezen
emo.gif

Als dr iemand een waterdichte oplossing kan bedenken dan gaan we t uiteraard overwegen, maar dit werkt niet.
smile.gif

Tussenpersonen werkt ook niet trouwens, zolang je mensen hebt die je niet persoonlijk kent, kan er altijd iemand zijn die het systeem misbruikt en mensen oplicht.

Jesse

Lid
Dit kan niet met dit voor dingen dit is dan ook een heel verkeert voorbeeld. Dit zou wel kunnen met een domein. Je voegt een domein toe. (Van alles wat je hebt). De persoon tikt aantal punten in en dit verschijnt dan ook op het handel scherm en dan klik je allebij op accepteren. (Moet je wel inbouwen dat je het niet zomaar snel kan veranderen want dan denken mensen slim te zijn en het snel te veranderen en daarna op accepteren drukken.)

N

Nick

Guest
Edition:
is niet veiliger ofzo?

Lees topic
confused.gif

Ik heb nu al 100 x gevraagt om slotje
confused.gif

Bovenaan