Veiligheid en Controle

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
Hey,
Is het niet handiger om straffen uit te delen, ook als sommige dingen buiten MSN rondgaan? Maar dat er dan wel duidelijk bewijs is dat diegene iemand oplicht via msn, of iemand bedreigt wat met one2xs te maken heeft? Wel dat er dan sprake van een oplichting/bedrieging/overig is?
En dan ook screens bij te verzenden als bewijs

Want ik denk dat sommige leden hier wel eens last van hebben.
En, het is voor de oplichters handig om dit te doen
emo.gif

Stem in de Poll aub.

Aarab (link):
@Luukvdo

Kan ook een filmpje zijn een opname
yummie.gif

Maritaap (link):
Dan een screen van de gehele bureaublad?

Valt allebei te faken

Marjolein

Miss Marjolein
om binnen one2xs alles al uit zoeken is al een monnikenwerk, je moet echt met overduidelijk bewijs komen want het is ook makkelijk om iemand anders "erin te luizen en dan bestraf je iemand misschien wel onterecht. En dan wil je het beheer ook nog opzadelen met zulke dingen buiten one2xs? Lennard en Ruben zijn geen politieagentjes, ze hebben wel wat anders -beter- werk te doen.

G

Guest

Guest
Tja
Wil je one2xs veilig hebben of niet.
Screens komen meestal wel van pas als je eens flink wordt genaaid, om het zo te zeggen

Marjolein

Miss Marjolein
Ja, dus ik vind dat Lennard en Ruben hun tijd moeten steken in scammeldingen die binnen komen via "aangeven" met bewijs wat met one2xs te maken heeft en niet een zielig msn-gesprekje daar heeft one2xs niks aan.

G

Guest

Guest
Ik neem aan dat je wel beseft dat er een paar leden nu wel flink teleur worden gesteld.
Als MSN niet zou bestaan was het een stuk makkelijker.
Maak desnoods een filmpje als bewijs ofzo.
Of beter; nieuwe suggestie.

Speciale scamruimte waar je een bestand kan toevoegen als bewijs, dus een video
emo.gif

G

Guest

Guest
Moeilijk, heel erg moeilijk.
Je moet zowizo het bewijs filmen hé.
Luuk, nu ik toch in discussie zit.
Maak maar een fake video waarop je dat laat zien.

Het gaat om het idee, niet of ik dat wel of niet kan. Ik wil alleen maar zeggen dat het mogelijk is om dat te faken, er zijn programmas genoeg voor heb ik het idee

G

Guest

Guest
Kun je er een paar opnoemen?
Enne, als het zo gefaked is kun je het misschien wel merken.
En wie denkt er overgens over na omdit te doen.

Het gaat er niet om hoe die programmas heten.
Het punt is: het kan gefaked worden dus als je handelt: doe dat via One2xs, dan kan het niet gefaked worden. Het is voor het beheer gewoon teveel werk om dingen buiten one2xs ook nog eens te moeten controleren

G

Guest

Guest
Alsof men er geen aandacht meer aan geeft.

Topic kan op slot -.-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan