Veiling ideetje

Alexnder

Active member
Idee:
Alsje hebt geboden in een veiling en je word overboden dat er dan boven in de header van one2xs waar ook staat (alsje adverteerder bent) U heeft geen adverteertegoed.... dat er dan komt te staan In de veiling waar jij hebt geboden: (topic titel) heeft iemand anders hoger dan jou geboden

Waarom ?:
Omdat alsje soms bied dan hou je het topic niet echt in de gaten als er geen reacties komen

Waarom ?:
Omdat alsje word overboden en je graag het object/script/host/etc/etc wil hebben is het handig om het te weten zodat je niet steeds het topic moet chekken

Graag stemmen in poll en reacties zijn welkom
biggrin.gif

G

Guest

Guest
Ik heb dit idee ook al eens voorgedragen alleen dan met een PM.
Maar ik vind dit overgens ook een goed idee.

Alexnder

Active member
Basaapjes (link):
Ik heb dit idee ook al eens voorgedragen alleen dan met een PM.
Maar ik vind dit overgens ook een goed idee.

Met een PM heb je dat je eerst je inbox moet chekken om te zien welk topic (als je in 2 of meer veiling hebt geboden). En dat hoeft hier mee dus niet aangezien het gewoon boven elke pagina al staat (of alleen boven forum).

Sjoerd

Active member
Lennard (link):
Tss.
emo.gif
We zijn hard aan het werk voor nieuwe dingen, daarna komen de suggesties enzo weer.
Dus mijn suggestie moet ook nog heel lang wachten?
sadley.gif

Kan ik dan niet zelf alvast iets maken in javascript ofzo, zodat je daarvan kan kijken hoe het moet?
biggrin.gif

Lennard

Active member
Sjoerd (link):

Lennard (link):
Tss.
emo.gif
We zijn hard aan het werk voor nieuwe dingen, daarna komen de suggesties enzo weer.
Dus mijn suggestie moet ook nog heel lang wachten?
sadley.gif

Kan ik dan niet zelf alvast iets maken in javascript ofzo, zodat je daarvan kan kijken hoe het moet?
biggrin.gif

Jaa dat is goed
biggrin.gif

t was wel echt een bazenidee

Bovenaan