Veiling inbouwen in aanvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kligham

New member
Hallo,

Er staat in de regels dat je als je one2xs punten wilt ruilen voor iets het in aanvragen moet. Maar in aanvragen tot zover ik weet geen veiling openen. Dus moet men toch in aanbieden een veiling gaan openen, wat in principe niet correct is.

Kan bij deze misschien een veiling ook ingebouwd worden in aanvragen?

Voorbeeld van zonet nog op forum:

Marjolein:
]probeer de volgende keer goed op te letten hoe en waar je iets op het forum moet plaatsen let daarbij goed op de volgende regels:

aanbiedingen: Producten en diensten aanbieden tegen een vergoeding in one2xs punten

aanvragen: Producten en diensten aanvragen tegen een vergoeding in one2xs punten

In jou geval vraag je dus DLs aan in ruil voor punten, dit topic hoort dus eigenlijk in aanvragen, maar omdat je een veiling heb geopend verplaats ik m voor dit keer niet.

Marjolein

Miss Marjolein
er word niet zo vaak iets aangevraagd waarbij bieden nodig is, in aanbiedingen is dit wel het geval. Bij aanvragen kun je dan makkelijk af met gewoon bieden in het topic zelf.

Sjoerd

Active member
Lijkt me ook niet handig om veiling in aanvragen te doen..
En wat Marjolein in die quote zegt heb ik ook al een paar keer gereport bij berichten. Veel one2xserts posten gewoon steeds alles verkeerd. Als ze bijvoorbeeld punten nodig hebben en er paypal op bieden gaan ze een topic in aanvragen maken met de titel Punten gezocht, ik denk dan echt gewoon is er nou iets mis met je ogen of ben je gewoon DOM.

L

Lennard

Guest
En dan loop je tegen ons te zeiken dat wij nutteloze suggesties posten.

Lennard

Active member
Im in for the lock.
emo.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan