Verbannen Leden

Marjolein

Miss Marjolein
Smiegles (link):

Marjolein (link):
@ Freestyle: je waarschuwing staat hier in dit topic niet ter discussie. Maar als Lennard zegt dat hij dit niet wil inbouwen dan heeft het weinig zin om er over op door te hameren. Accepteer het, dikke pech voor iedereen die er voor waren maar het beleid van One2xs is nu eenmaal dat als je je misdragen heb dat je een volledige ban krijgt en niet een beetje verbannen wordt.

Dit is wel in het belang van ieder lid die zijn goederen wil kunnen benuten hoe dan ook

yep helemaal waar, maar als lid heb je niet alleen het recht om je goederen goed te kunnen beheren maar je heb ook je verplichtingen om je aan de regels te houden, en als je je verplichting weigert na te komen dan vervalt je recht ook. Dus het is aan jezelf wat je hiermee doet, als je verbannen word is dit door jezelf niet door ons (ja oke wij geven die procenten maar die heb je dan aan jezelf te danken).

Volgens mij is het toch echt duidelijk nu?

BasDev

Active member
Je accepteert de algemene voorwaarden bij het aanmaken van een account, dus moet je net als mij maar braaf zijn op one2xs en je aan die voorwaarden houden
smile.gif

En waarom zouden de beheerders nog moeite voor je doen om iets te maken wat toch amper gebruikt word (denk ik)
emo.gif
Want er zijn toch niet zo heel veel leden verbannen hier die echt problemen hebben met beheren van spul?
yummie.gif

Wdbs

Active member
Ik vind juist dat verbannen leden nog strenger moeten worden aangepakt.... Sommige zijn na een tijdje gewoon weer terug en hacken dan ff een paar accounts en maken de punten op. (ik noem geen namen)

Freestyle

New member
Wdbs (link):
Ik vind juist dat verbannen leden nog strenger moeten worden aangepakt.... Sommige zijn na een tijdje gewoon weer terug en hacken dan ff een paar accounts en maken de punten op. (ik noem geen namen)

Licht aan de situatie als je spamt. Hoef je niet gelijk een extreme ban. Leer je er niet van word het erger.

Scam/hack je iemand ban vooraltijd.
Het zelfde als een server er ofzo onder lijd.

@lennard ik heb je een pb gestuurt. En om ff mijn naam te zuiveren:
Ik heb niemand de dood in gewest en dat wens ik ook niemand toe!

Rogier

New member
Het is toch gewoon bij de wet verplicht om zodra iemand een product koopt, je hem dat niet kan ontnemen tenzij hij jou geld verschuldigd is?

Bovenaan