Verbannen

Ik kreeg net opeens de melding dat ik verbannen was, met de reden:Ban. Na een mail te hebben gestuurd en honderd keer te hebben gerefresht was ik opeens niet meer verbannen. Twee paginas verder kreeg ik plots weer de melding, maar na refresh werkte alles weer normaal. Vreemd. Ligt dit aan mij, de site of de browser die ik gebruik. Ik krijg namelijk vaker zulke vreemde dingen in Opera.

Marjolein

Miss Marjolein
je bent ingelogd via een proxy van opera-mininet. Waarschijnlijk heb je opera turbo aan staan. Er zijn heel veel proxys verbannen dus dat zou kunnen kloppen.

Bedankt voor de snelle reacties. Wanneer ik opera Turbo uitschakel verschijnt er, zover ik kan zien, geen melding meer en kan ik gewoon inloggen.

Antonn

Lid
Kan iemand me IP van die turbo geven? Geef ik die proxy lekker ban
smile.gif

Vriendje (link):
smile.gif

Er zijn er zoveel dat je ze niet allemaal kan bannen + dan ban je ook mensen die gewoon opera turbo gebruiken.

Ben

Lid
Vriendje (link):
smile.gif

Google gebruiken, ik denk niet dat Lennard zijn hele lijst gaat geven aan jou.
(of misschien voor een prijs maar dat weet ik niet
emo.gif
.)

Antonn

Lid
Ow, turbo heeft er meerdere... Maar Maarten heeft wel een punt, miss ook niet echt verstandig om iedereen met turbo te bannen? Maar nu heb ik dus wel zwak punt in me site... Jammer dat proxys nooit te vermijden zijn
sadley.gif
Vele personen hebben dan zelf ook nog eens meer als 1 pc in huis.

Vriendje (link):
Ow, turbo heeft er meerdere... Maar Maarten heeft wel een punt, miss ook niet echt verstandig om iedereen met turbo te bannen? Maar nu heb ik dus wel zwak punt in me site... Jammer dat proxys nooit te vermijden zijn
sadley.gif

Het gaat niet per laptop/computer, het gaat per modem/router
yummie.gif

Dus stel ik heb 10 computers dan heb ik geen verschillende ip adressen, wel heb ik dan inters een verschillend ip bijvoorbeeld 192.168.0.101/192.168.0.102 ezno.

Braam

Lid
Vriendje (link):
sadley.gif

Wij hebben stuk of 7 pcs hier, maar we draaien allemaal op het zelfde ip.
Alleen on intern ip is anders.

//Ben blind.. Last over de post van Nickjexx

Antonn

Lid
Braam (link):

Vriendje (link):
sadley.gif

Wij hebben stuk of 7 pcs hier, maar we draaien allemaal op het zelfde ip.
Alleen on intern ip is anders.

//Ben blind.. Last over de post van Nickjexx

Nickjexx (link):

Vriendje (link):
sadley.gif

Het gaat niet per laptop/computer, het gaat per modem/router
yummie.gif

Dus stel ik heb 10 computers dan heb ik geen verschillende ip adressen, wel heb ik dan inters een verschillend ip bijvoorbeeld 192.168.0.101/192.168.0.102 ezno.

interne IP is dus toch anders
yummie.gif

Maar intern ip wordt niet gecontroleerd ( meestal )
Wat mijn ip veranderd elke dag dus kan ik eigenlijk elke dag klikken op klidads maar mijn intern ip blijft gewoon hetzelfde. ( m.a.w ze controleren geen intern ip )

Wij kunnen je interne ip niet zien, en bij iedereen hebben ze doorgaans dezelfde interne ip adressen, die zijn niet uniek.

Antonn

Lid
Waarom kunnen jullie onze interne IP niet zien? Ik denk niet dat een bezoeker hier last van zou hebben indien jullie die hun IPs zouden opslaan. Het is trouwens ook legaal. Stel dat er een hacker op one komt?
redface.gif

PS. I like this smiley
banplease.gif

Je interne ip is iets van 168.0.1.12 ofzo, daar kunnen we niet eens op bannen omdat er letterlijk duizenden anderen zijn in Nederland met ook dat interne ip. Dat interne ip geldt enkel in jouw thuisnetwerk, daarom heet het ook intern..

Het is zo dat een router eigenlijk 2 IPs heeft. Eentje voor het intern netwerk, en een extern IP, toegewezen door je provider.
De interne kunnen we niet zien, maar de externe uiteraard wel. Die kan verbannen worden.

@ Nickjexx:
Een IP is wel degelijk per toestel (PC, laptop, ...), maar zoals eerder beschreven wordt dit extern als een geheel gezien.

Tot slot: Als je geen router hebt, hebben de toestellen wel verschillende externe IPs.
Het is dus weldegelijk mogelijk om met twee PCs, 2 verschillende accounts aan te maken (met verschillende IPs).

Braam

Lid
Nicopara (link):
Het is zo dat een router eigenlijk 2 IPs heeft. Eentje voor het intern netwerk, en een extern IP, toegewezen door je provider.
De interne kunnen we niet zien, maar de externe uiteraard wel. Die kan verbannen worden.

@ Nickjexx:
Een IP is wel degelijk per toestel (PC, laptop, ...), maar zoals eerder beschreven wordt dit extern als een geheel gezien.

Tot slot: Als je geen router hebt, hebben de toestellen wel verschillende externe IPs.
Het is dus weldegelijk mogelijk om met twee PCs, 2 verschillende accounts aan te maken (met verschillende IPs).

Ik kan met mijn pc ook wel 2 accounts aan maken, daarvoor zijn proxies.
Maar als die andere pc op een ander netwerk staat, kan het ook.

Bovenaan