Verdiend Idee

Zou het niet leuk zijn als je dit kon typen?

[verdiend] [handelen]

en dan je dan in je onderSchrift dit kan hebben

Ik heb intotaal [verdiend] en met handelen [handelen] verdiend en ik heb nu [punten]

Jesse

Lid
Wat maakt het voor andere leden uit hoeveel punten jij hebt verdient met handelen?
yummie.gif

Kijk voor jezelf is het nog wel grappig om te bekijken, maar een ander interesseert het niet zo lijkt mij?

Sjoerd

Lid
Het is totaal nutteloos. Met dat [punten] wat er nu is, kunnen anderen nog een beetje zien hoeveel punten ze hebben, maar dit heeft helemaal geen toegevoegde bijdrage.. Stel je voor dat ik 150 punten verdient hebt met handelen en jij weet nu, wat moet je ermee?

Jvdw

Lid
Het geeft alleen meer kans op Hackerij.
Mensen met veel punten kunnen eerder Hackt worden.
Stel:
Iemand doet stoer met 100 punten >> iedereen ziet dit
na paar dagen kan hij misschien al gehackt zijn.

Jurgen

Lid
Sjoerd (link):
Het is totaal nutteloos. Met dat [punten] wat er nu is, kunnen anderen nog een beetje zien hoeveel punten ze hebben, maar dit heeft helemaal geen toegevoegde bijdrage.. Stel je voor dat ik 150 punten verdient hebt met handelen en jij weet nu, wat moet je ermee?

Wat moeten andere mensen met jouw adverteersaldo?
emo.gif

Ja wat wil je dr mee bereiken dan? Dat [punten] tag is wel goed zo, maar dat handelen blabla ding..
Niet nodig.

Anne

Anne
Ik vind het ook overbodig, vooral omdat sowieso maar een h¨¦¨¦l klein gedeelte dit echt gaat gebruiken. De punten tag word al niet zo veel gebruikt, laat staan die tags.
wink.gif

Bovenaan