verjaardagstopic

Jesse

Lid
Gezien er elke dag wel iemand jarig is en er elke dag dus voor die jarige een nieuw topic aangemaakt wordt leek het mij handig dat het systeem automatisch een topic maakt over die persoon en na 1 week verwijdert hij dat topic dan weer zo kost het weinig ruimte in de database en kan toch iedereen die persoon feliciteren.

En dan natuurlijk een apparte categorie
shiny.gif

Jesse

Lid
Robbert:
Onzin, niet iedere gebruiker is actief, en niet iedere gebruiker verdient er één
schater.gif

Dan pakt hij er alleen eentje voor de gebruiker die minimaal 1x in de maand is ingelogt, en ach het is vandaag nationale complimenten dag dus iedereen kan wel gefeliciteerd worden
thumbsup.gif

Nou, als dat systeem er komt, reageer ik niet, felicitaties moeten van een mens komen, niet vanuit een systeem.
Het word er héél erg onpersoonlijk door.

Jesse

Lid
Robbert:
Nou, als dat systeem er komt, reageer ik niet, felicitaties moeten van een mens komen, niet vanuit een systeem.
Het word er héél erg onpersoonlijk door.

Niet alleen door een systeem, er staat dat gefeliciteerd van one2xs etc en dan kunnen de gebruikers daaronder de persoon ook feliciteren.

Caner

Held
Meesten hier onder ons gebruiken een valse datum. Dus bijvoorbeeld is hij normaal op 13 februari jarig, maar heeft op One2xs ingestelt op 4 december.

t Is gewoon leuk als iemand die je kent een leuk topic voor je maakt, leuker dan een topic wat precies om 00:00 door een cronjob wordt aangemaakt..

Jurgen

Lid
Het is leuk als iemand aan je denkt (of tenminste kijkt naar de verjaardagsdinges en dan een topic maakt
emo.gif
) en niet dat er een topic wordt aangemaakt.
Misschien wel iemand die alleen actief is voor het domein en het forum toch niet leest, dan krijg je allemaal topics waarvan je geen flauw idee hebt wie het betreft..
emo.gif

August

Test
Ik had dit ookal voorgesteld toen we bezig waren in een "Iemand is jarig" topic, maar afgewezen
emo.gif

Kjeld

Lid
Mijn felicitatietopic werd door de heer Lennard zelf aangemaakt
biggrin.gif
clown.gif

En ik herinner me ook nog iets van een sms ofzo, om 9.12 toen ik nog met koppijn in mn bed lag
emo.gif

Bovenaan