Verkopen ook voor EURO/WALLIE/PAYPAL etc.

Mzuy

New member
Hi,

Mijn suggestie is dat verkopen ook mogelijk moet zijn zonder punten. Dit via bankbetalingen etc. voor real life goederen etc.

Apart forum gedeelte denk ik hierbij in..

Mogelijk? Iemand die dit ziet zitten?

Semmiiee

New member
Ik vind ook wel dat je voor spullen ook andere dingen dan punten kunt vragen.
Maar real life dingen enzo daar is eBay nu weer voor.

Patricka

New member
One2xs is een website waar men een domein en/of hosting kan bestellen. Hiervoor heb je punten nodig en geen andere dingen zoals wallie en/of paypal. Hiervoor zijn zat andere website. En als One2xs dit toe zou laten (wat ik niet verwacht) Loopt one2xs waarschijnlijk ook omzet mis.

Dus ik zeg nee.

En als je het wel wilt, regel je dat via msn?
emo.gif

Tgrm

New member
Patricka (link):
One2xs is een website waar men een domein en/of hosting kan bestellen. Hiervoor heb je punten nodig en geen andere dingen zoals wallie en/of paypal. Hiervoor zijn zat andere website. En als One2xs dit toe zou laten (wat ik niet verwacht) Loopt one2xs waarschijnlijk ook omzet mis.

Dus ik zeg nee.

En als je het wel wilt, regel je dat via msn?
emo.gif

Hier sluit ik me bij aan. Trouwens, als iedereen zonder punten gaat handelen gaan ze janken bij de crew dat ze gescamt worden. -.-

En als je het dan toch zonodig wilt doen, doe het dan zo:

Quote:
- koop bijvoorbeeld een wallie in de winkel
- verkoop hem bij aanbiedingen
- doe een aanvraag en bied er x aantal punten voor

Lennard

Active member
Dan hebben we helemaal geen zicht meer op het gehandel en kunnen we dus nauwelijks nog optreden tegen oplichting; je kunt dan beter naar marktplaats o.i.d.

Semmiiee

New member
Lennard (link):
Dan hebben we helemaal geen zicht meer op het gehandel en kunnen we dus nauwelijks nog optreden tegen oplichting; je kunt dan beter naar marktplaats o.i.d.

Maar ik wil wel dat je bv; ik heb wallie nodig en daar kan ik paypal op bieden.
Misschien dat je wel paypal voor wallie mag vragen en andersom, dat vind ikzelf wel handiger.
Anders moet je -> Paypal verkopen -> wallie kopen, ipv -> wallie kopen en betalen in paypal.

Kingunit

New member
Lennard (link):

Waarom maak je dan geen aparte sectie betreden op eigen risico

Azdin

New member
Kingunit (link):

Lennard (link):

Handelen is sowieso op eigen risico toch? Of je t nou met punten doet of Paypal.

Lennard

Active member
Kingunit (link):

Lennard (link):

Het is al op eigen risico, maar nu krijgen we al haatmails met "one2xs is slecht want ik word gescamd en jullie doen er niks aan", en mensen die elkaar zwartmaken enzo. Als we dan iets gaan invoeren wat we helemaal niet kunnen controleren dan wordt onze reputatie én de sfeer er hier een stuk minder op.

Kingunit

New member
Lennard (link):

Kingunit (link):

Lennard (link):

Het is al op eigen risico, maar nu krijgen we al haatmails met "one2xs is slecht want ik word gescamd en jullie doen er niks aan", en mensen die elkaar zwartmaken enzo. Als we dan iets gaan invoeren wat we helemaal niet kunnen controleren dan wordt onze reputatie én de sfeer er hier een stuk minder op.

Mensen die de sfeer gaan verpesten omdat ze het handelen op eigen risico niet kunnen, horen na mijn mening hier niet thuis

G

Guest

Guest
Kingunit (link):

Lennard (link):

Kingunit (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Lennard (link):

Mensen die de sfeer gaan verpesten omdat ze het handelen op eigen risico niet kunnen, horen na mijn mening hier niet thuis

Inderdaad
Ik vind dat t moet komen, wel handig
En hiervoor kun je tog ook tussenpersonen regelen?

Mzuy

New member
Kijk, het is nou eenmaal eigen risico handelen.

Idioten worden gescammed, die te weinig onderzoek doen naar de verkoper zijn reputatie.

Omzet mislopen? Zodra iemand zijn bepaalde X - bedrag aan punten behaald heeft, en meer overbodig word, dan blijft hij toch juist langer op One2XS hangen omdat die ooknog voor real life kan verkopen(virtuele items als RuneScape/Habbo zijn op marktplaats verboden.)

Lijkt me juist alleen maar winst, Lennard.

Om scam te voorkomen via Paypal/overige:

Voor een grote deal met een redelijk vertrouwd maar toch weer niet helemaal meteen zuiver bij een deal van grofweg 100EUR+ een kleine scan van een rijbewijs/paspoort me authorisatie van de eigenaar van de rekening doet wonderen. Als je dan gescammed word is het kwestie van aangeven.

Kingunit

New member
Het is ook zo dat de waarde hier heel laag is. Je kan hier al snel een goed lopende site krijgen voor 4Punten. Ik vind het beter als het komt omdat jonge webmasters hun sites kunnen verkopen voor een normaal prijsje.

Mzuy

New member
Kingunit (link):
Het is ook zo dat de waarde hier heel laag is. Je kan hier al snel een goed lopende site krijgen voor 4Punten. Ik vind het beter als het komt omdat jonge webmasters hun sites kunnen verkopen voor een normaal prijsje.

True point.

Je kan er ook nog wat aan verdienen Lennard, als je bijv de kosten 0,05-0,1 one2xs maakt om een Topic aan te maken.

Moeten mensen ook punten handelen.

Ewan

New member
Waarom zouden we moeten betalen om een topic te maken?
emo.gif
Dan denk ik dat one2xs binnen een paar dagen falliet is. En er zijn zat mensen met 0punten.

G

Guest

Guest
Mzuy (link):

Kingunit (link):

True point.

Je kan er ook nog wat aan verdienen Lennard, als je bijv de kosten 0,05-0,1 one2xs maakt om een Topic aan te maken.

Moeten mensen ook punten handelen.

Dat is zon waardeloos idee, mensen laten betalen voor een topic.
Kom op hè, we moeten het niet tè goed maken.

Maar met Wallie, paypal enz handelen vind ik best wel een goed idee
redface.gif

Bovenaan