Verschillende Ip

Moreentje

New member
ik heb thuis dit account aangemaakt en de klik links gedaan,
ben nu bij me pa ma als ik dan met zijn internet de links wil klikken worden ze afgekeurt waarom?

Lennard

Active member
Omdat je thuis toch al geklikt hebt?
Je kunt maximaal één keer op een advertentie klikken.

Marjolein

Miss Marjolein
las je ingelogd ben kan je idd maar 1x klikken ongeacht welk ip, je kan wel uitgelogd met een ander IP klikken.

Willem

Active member
mag dat wel? ik heb namelijk ook 2 ips
biggrin.gif

(waarschijnlijk niet maarja)

Azdin

New member
Nvrshoutnvr (link):
mag dat wel? ik heb namelijk ook 2 ips
biggrin.gif

(waarschijnlijk niet maarja)

Mag hoor, er zijn wel wat meer leden die bijv. op werk/school/gescheidenouders inloggen met verschillende IPs. Zolang je maar 1 account hebt
yummie.gif

Willem

Active member
school, daar hebben alle computers volgensmij een verschillend IP. (weet ik niet zeker) maar in de hoek van die dingen staat overal LL-Nummer: en IP:

Luukvdo

New member
@Willemmm: dat zal dan wel een intern IP zijn, bij ons op school hebben (bijna) alle computers hetzelfde IP-adres

Gerritzwn

New member
Milan (link):
@Willemmm, dat denk ik niet. Dan heb je voor elke pc een router nodig.

Ehm, ik denk dat je in dit geval meer een switch bedoelt ? Scholen maken gebruik van een server welke middels DHCP al dan niet vaste ip-adressen uitdeelt aan cliënts. Achter deze server bevind zich dan veelal een aantal switches die door het pand verspreid liggen en aan het eind bij een mogelijke contactdoos ook weer een switch bevat om de klas vervolgens te voorzien van een bekabelde verbinding.

In geval van draadloos wordt vaak gebruik gemaakt van Engenius Senao of Cisco wireless accesspoints waarbij vooral Engenius Senao wel waanzinnig goed spul is overigens.
-----
Tuurlijk, de cliënts zullen wellicht een ander ip-adres hebben maar via de WAN (dus naar internet) is dit veelal het zelfde ip-adres. De Cliënts hebben gewoon een lokaal ip-adres binnen het eigen netwerk (lees; subnet).

Jurgen

Active member
Willemmm (link):
school, daar hebben alle computers volgensmij een verschillend IP. (weet ik niet zeker) maar in de hoek van die dingen staat overal LL-Nummer: en IP:

Wij zitten allemaal op hetzelfde netwerk?
wink.gif

Bovenaan