Verwijder berichten.

Pim

Techniek Koning
Hallo,

Veel mensen vinden het nogal irritant als er van die onzin opmerkingen worden gemaakt in je topic. Deze berichten kunnen ook allemaal via PM/PB en hoeven het topic niet te vervuilen.

Mijn idee is dat elke topicstarter zijn eigen topic kan schoonhouden. Dus dat je zelf onzin berichten kan delete. Elke keer als je zon bericht delete moet je een reden geven waarom en de persoon die dat bericht postte krijgt een PM/PB waarom het bericht is verwijderd.

Laat in de poll maar weten of het een goed idee is.

Slecht uitgelegd? Laat het weten.

ALS JE HET EEN SLECHT IDEE VIND LAAT DAN WETEN WAAROM!

Slecht idee omdat ik dan niks meer te doen heb
schater.gif

Nee, even serieus: zo kan een TS berichten verwijderen die eigenlijk zouden moeten blijven staan

En dan kun je posts met vragen die je niet wil beantwoorden verwijderen.

Maar dat komt een beetje neer op wat Luuk zegt.
emo.gif

Pim

Techniek Koning
Ja snap ik. Maar daarom moet je een toelichting geven waarom je dit bericht verwijderd?

Tgrm

Lid
Pim (link):
Hallo,

Veel mensen vinden het nogal irritant als er van die onzin opmerkingen worden gemaakt in je topic. Deze berichten kunnen ook allemaal via PM/PB en hoeven het topic niet te vervuilen.

Mijn idee is dat elke topicstarter zijn eigen topic kan schoonhouden. Dus dat je zelf onzin berichten kan delete. Elke keer als je zon bericht delete moet je een reden geven waarom en de persoon die dat bericht postte krijgt een PM/PB waarom het bericht is verwijderd.

Laat in de poll maar weten of het een goed idee is.

Slecht uitgelegd? Laat het weten.

ALS JE HET EEN SLECHT IDEE VIND LAAT DAN WETEN WAAROM!

Je moet dit idee aanpassen.
IEDERE gebruiker moet zijn EIGEN berichten kunnen aanpassen/verwijderen, dus ook TOPICS verwijderen.

Nu kun je wel denken.. Ja nu hebben de mods niks te doen. Maar de mods horen er eigenlijk gewoon te zijn om irritante mensen weg te houden etc. En niet om anderen de functie te ontnemen dat ze hun berichten niet kunnen verwijderen.

En ik ben echt niet zo ene die elke keer gaat mailen/ticket aanmaken... Want het is veel makkelijker om het zelf te doen!

~Tijs

Pim

Techniek Koning
Topic verwijderen zou ik weglaten.
En eigen berichten aanpassen kan altijd al
wink.gif

Luukvdo (link):
Jouw idee is zo ongeveer nog slechter
emo.gif

Goed commentaar staat niet in jou woordenboek ofwel?
emo.gif

Tgrm

Lid
Luukvdo (link):
Jouw idee is zo ongeveer nog slechter
emo.gif

Beargumenteer dit maar eens. Is het dan zo erg voor je om geen kliks meer te doen?
confused.gif

ff een quote hier posten:

Quote:
Afzender Online Skytop
Datum 13-12-2010 21:04:51
Onderwerp
Re: Topic -.-
Bericht

LOL ik ben ook ergens mod xD en mensen kunnen zelf hun berichten wissen en ik heb het druk genoeg daar

Maar je krijgt dan dat topicstarters gaan bepalen of een post toegevoegde waarde heeft of niet, en dat is juist de reden dat we moderators hebben: zij zijn (als het goed is) onafhankelijk en onpartijdig en verwijderen niet voor de grap berichten van de personen met wie ze ruzies e.d. hebben.

Ik denk dat het niet helpt omdat je heel veel meldingen gaat krijgen van "hij heeft mijn post verwijderd terwijl er nuttige dingen in stonden!!".

Beargumenteren jullie eens waarom het zon groot voordeel is om zelf je posts te kunnen verwijderen.

Je kunt conflicten uit de weg gaan
als iemand vind dat Zijn post is verwijderd terwijl er nittige dingen instonden kan dat zo neit Kloppen de gene die het verwijderd zal daar ook een goede reden voor hebben

Tgrm

Lid
Lennard (link):
Maar je krijgt dan dat topicstarters gaan bepalen of een post toegevoegde waarde heeft of niet, en dat is juist de reden dat we moderators hebben: zij zijn (als het goed is) onafhankelijk en onpartijdig en verwijderen niet voor de grap berichten van de personen met wie ze ruzies e.d. hebben.

Ik denk dat het niet helpt omdat je heel veel meldingen gaat krijgen van "hij heeft mijn post verwijderd terwijl er nuttige dingen in stonden!!".

Beargumenteren jullie eens waarom het zon groot voordeel is om zelf je posts te kunnen verwijderen.

Ik vind dat handig. Stel iemand maakt een topic(zoals net), en ik geef daar mijn mening in word door een mod opeens mijn reacties verwijderd(mening geven mag tegenwoordig niet meer). Ok, de mod had gedeeltelijk reacties verwijderd. De TS mailt mij met de vraag of ik de andere 2 berichten ook wilt verwijderen. Ownee, dit kan niet >.< En dan zit je dus met een topic dat half is opgeruimt?
confused.gif

Ander voorbeeld:
Ik heb bijvoorbeeld een probleem met een script. Dus ik post dat script en later wil ik dat weghalen. Wat moet ik er dan neerzetten? "Het script is weggehaald" ofsow?
confused.gif

^^ In dat geval(en nog wel meerdere) is het handig dat iedereen zijn eigen berichten/topics kan verwijderen, dan heb je ook meer servercapaciteit vrij. Denk ook aan prijsvragen/aanvragen/aanbiedingen die allang afgesloten zijn.

Of je wilt eigenlijk een verfrissend topic starten omdat het andere topic nogal vervuild is door een aantal probleempjes(scriptfouten waarover werd gepraat etc.)

~Tijs

Marjolein

Miss Marjolein
slecht idee:
Niet iedere gebruiker is in staat om te bepalen of een bericht nuttig of onnuttig is. Je krijgt hierdoor alleen maar meer ruzies omdat de topicstarter dan aangevallen wordt door gebruikers waarvan het bericht verwijderd is. En wie kan die ruzies weer oplossen? Juist wij, en daar pas ik voor. Ik heb liever 10x zoveel werk door spamberichten van jullie dan dat ik politieagentje moet gaan spelen en ruzies moet gaan oplossen. Laat de beoordeling over onnuttige berichten nou maar over aan de moderators, report ze gewoon. Ik weet dat we niet altijd gelijk reageren maar we doen ons best om alles zo snel mogelijk te behandelen.

Tgrm (link):
ik geef daar mijn mening in word door een mod opeens mijn reacties verwijderd(mening geven mag tegenwoordig niet meer)
Je weet best dat we niet zomaar posts verwijderen omdat je je mening geeft.
smile.gif

Tgrm (link):
De TS mailt mij met de vraag of ik de andere 2 berichten ook wilt verwijderen.
Waarom mailt de TS jou of jij berichten wil verwijderen?
Hij klikt op het uitroepteken en wij beslissen of hij echt verwijderd moet worden, lijkt me ideaal toch?

Tgrm (link):
En dan zit je dus met een topic dat half is opgeruimt?
confused.gif

Dan report je hem nog een keer en kijken wij er nog een keer naar, eventueel een andere moderator als je dat graag wil.

Tgrm (link):
Ik heb bijvoorbeeld een probleem met een script. Dus ik post dat script en later wil ik dat weghalen. Wat moet ik er dan neerzetten? "Het script is weggehaald" ofsow?
confused.gif

Je zou het script gewoon moeten laten staan zodat volgende mensen er ook wat aan hebben, en als je sommige delen echt privé wil houden dan kun je een gedeelte van het script weghalen inderdaad.

Tgrm (link):
^^ In dat geval(en nog wel meerdere) is het handig dat iedereen zijn eigen berichten/topics kan verwijderen, dan heb je ook meer servercapaciteit vrij. Denk ook aan prijsvragen/aanvragen/aanbiedingen die allang afgesloten zijn.
Servercapaciteit hebben we genoeg hoor, we kopen graag wat extra gigabytes als jullie veel posten.

Tgrm (link):
Of je wilt eigenlijk een verfrissend topic starten omdat het andere topic nogal vervuild is door een aantal probleempjes(scriptfouten waarover werd gepraat etc.)
Nogmaals, dan kun je hem ook gewoon reporten.

Tgrm

Lid
Lennard (link):

Tgrm (link):
ik geef daar mijn mening in word door een mod opeens mijn reacties verwijderd(mening geven mag tegenwoordig niet meer)
Je weet best dat we niet zomaar posts verwijderen omdat je je mening geeft.
smile.gif

Tgrm (link):
De TS mailt mij met de vraag of ik de andere 2 berichten ook wilt verwijderen.
Waarom mailt de TS jou of jij berichten wil verwijderen?
Hij klikt op het uitroepteken en wij beslissen of hij echt verwijderd moet worden, lijkt me ideaal toch?

Tgrm (link):
En dan zit je dus met een topic dat half is opgeruimt?
confused.gif

Dan report je hem nog een keer en kijken wij er nog een keer naar, eventueel een andere moderator als je dat graag wil.

Tgrm (link):
confused.gif

Je zou het script gewoon moeten laten staan zodat volgende mensen er ook wat aan hebben, en als je sommige delen echt privé wil houden dan kun je een gedeelte van het script weghalen inderdaad.

Tgrm (link):
Servercapaciteit hebben we genoeg hoor, we kopen graag wat extra gigabytes als jullie veel posten.

Tgrm (link):
Nogmaals, dan kun je hem ook gewoon reporten.

Ok, de reportjes komen eraan
emo.gif

Bovenaan