Via profiel zien welk pagina diegene bekijkt.

Soufian

New member
Misschien zou t leuk zijn als je in het profiel van iemand kon zien op welke pagina diegene zit.

Hetzelfde als met VBulletin dus.

Op het profiel kun je dan zien welk topic diegene bekijkt.

"Index Van One2xs"
"Pagina: Help!"
"Pagina: Info"
"Pagina: ****"
"Topic: *Titel*"

Niet echt iets nuttigs,

Maar als t makkelijk te scripten is...
Dan zou het wel leuk zijn!

smile.gif

Lennard

Active member
Mods en admins kunnen het al zien.
yummie.gif

Ik vind het prima om het openbaar te maken (uitgezonderd bij de mods en admins in verband met dingen die hun weinig aangaan), maar volgens mij is het al eens voorgesteld, en was niet iedereen er een voorstander van dat je de hele tijd gevolgd kon worden.

Het vakje onderaan met "x gebruikers die dit topic bekijken" leverde ook nogal wat tegen-stemmers op.

Soufian

New member
Lennard:
Mods en admins kunnen het al zien.
yummie.gif

Ik vind het prima om het openbaar te maken (uitgezonderd bij de mods en admins in verband met dingen die hun weinig aangaan), maar volgens mij is het al eens voorgesteld, en was niet iedereen er een voorstander van dat je de hele tijd gevolgd kon worden.

Het vakje onderaan met "x gebruikers die dit topic bekijken" leverde ook nogal wat tegen-stemmers op.

Vind t anders nog best handig
yummie.gif

Mja, als er teveel tegenstanders zijn dan weet ik t ook niet meer...
yummie.gif

Lennard

Active member
Ik weet niet of er hierover veel tegenstanders zijn, daarvoor moeten we ff wachten tot het hele volk weer wakker is.
emo.gif

Soufian

New member
moet je dan bij profiel instellingen zetten

[x] Laat gebruikers zien op welke paginas ik zit.

Dat ze het kunnen aanvinken of uitvinken misschien
yummie.gif

Soufian

New member
Lennard:
En dat mensen alleen de paginas van anderen kunnen zien als ze het zelf ook aan hebben staan.
shiny.gif

Juistem...

Dan moeten ze die van hun wel aan zetten.
yummie.gif

Soufian

New member
Jorzwa:
lijkt me wel vet maar is ook beetje privatcie schending

Vandaar dat je dan in je profiel kunt aanvinken of mensen mogen zien of niet mogen zien wat jij bekijkt
yummie.gif

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar krijg je dan hier beneden ook niet meer te zien dat het topic gelezen wordt door die en die. Of is het enkel in het profiel?

Want dit hieronder vind ik gewoon handig om zo te laten staan. En mij maakt het verder toch niet uit, ik kan het al zien + die van mij wordt dan vanwege mod-zaken toch afgeschermd
yummie.gif

Luukvdo

New member
Ik vind het niet echt nodig om te zien welke pagina iemand bekijkt, je ziet dat iemand online is, is dat dan nog niet genoeg?
emo.gif

P

Paull

Guest
Eigenlijk vind ik het een beetje dom:
Hmm, mischien hoor ik erbij als ik lennard achtervolg, hee hij is nu in dat topic :I
krijg je dat voor gezeik etc.

Jurgen

Active member
Heb je geen privacy ofzo?
Wat heb je er aan om dat te weten? Als je iemand nodig hebt kun je gewoon een pb sturen.
Zeg nu niet "Wat heb je er aan om te weten of imand online is?" of "Wat heb je er dan aan om te weten wie het topic bekijkt?".
1. Zoals ik al zei, het is handig dat je weet of iemand online is omdat je dan een pb kunt sturen en verwachten dat er binnen een aantal minuten er een terug komt.
2. Daar was ik ook geen voorstander van.
emo.gif

Ik vind het wel genoeg om te kunnen zien wie het topic bekijkt. Wie wil er tenslotte nou iemand volgen of beter gezegd; gevolgd worden..?

Sjoerd

Active member
Jurrie:
Wie wilt er nou gevolgd worden..?

biggrin.gif

Luukvdo:
Ik vind het niet echt nodig om te zien welke pagina iemand bekijkt, je ziet dat iemand online is, is dat dan nog niet genoeg?
emo.gif

stalkstalk.
Ik denk eigenlijk niet dat het nuttig is, maar wel grappig
biggrin.gif

Mikek

New member
Als het alleen sites van one2xs zijn is het goed want ze hoeven niet te zien wat mijn hyves account is zodat ze dat kunnen bekijken
nerd.gif

Bovenaan