VPS gekocht

Marv

Lid
mijn vps zou gisteren/vandaag klaar zijn?
Alleen hij is het nog niet?

Duurt wel lang zo.

Mvg

Het ligt er maar net aan wanneer er ruimte is, wanneer de hoster tijd heeft om je VPS te installeren en wanneer de gegevens in het systeem worden gezet. Gewoon nog even geduld hebben dus
smile.gif

Heb gewoon geduld, er waren zelfs tijden dat je gewoon 2/3 weken moest wachten. Hoe lang zit jij er op te wachten dan?

Ruimte vrij NA 2 april*
* onder voorbehoud; als er geen pakketten worden verlengd is er op genoemde datum ruimte vrij

Dat spreekt wel voor zich denk ik.

Nee.
De server zit vrijwel altijd vol dus wij weten niet precies wanneer er plek is voor een nieuwe VPS, dat kunnen we wel schatten door te kijken wanneer de VPSen verlopen en wat er nog in de wachtrij staat, maar 100% zeker weten kan helaas niet omdat er ook nog VPSen verlengd worden, en wij weten natuurlijk niet vantevoren hoeveel er verlengd worden.
Ik snap dat het vervelend is, en wij hebben liever ook gewoon een datum dat we kunnen garanderen dat je dan je VPS echt hebt, maar helaas kan dat niet.

Waarschijnlijk duurt het nog maximaal een dag of 2, het hangt ook af van de snelheid waarmee onze hoster de VPS installeert.

Bovenaan