VPS hosting

Liteonit

New member
Flyvlmva:
Jep zkr beter
biggrin.gif
, snellle jelle
yummie.gif

Ben ik overgeplaats naar een andere server of andere mensen
hypocrite.gif

Er worden maar een paar VPSen over geplaatst, omdat er geen plek meer is op deze server.
Ik heb t memory management veranderd, en daardoor is er geen ram meer beschikbaar voor alle VPSen.
Ik ga tijdelijk de overige VPSen even verplaatsten naar een andere machine, totdat de ONE2XS VPS machine geupgraded is op RAM gebied.

Nathan

New member
Denk niet dat dit een groot succes gaat worden. Omdat de meeste leden hier vaak hier hun eerste website aanmaken. En dat VPS is best wel lastig denk ik.

Liteonit

New member
Nathan:
Denk niet dat dit een groot succes gaat worden. Omdat de meeste leden hier vaak hier hun eerste website aanmaken. En dat VPS is best wel lastig denk ik.

Daarom staat er ook bij dat er ervaring voor nodig is =]

Matthias

Active member
Nathan:

Ik denk dat dit wel een succes gaat worden. Wacht maar af.

Nathan

New member
Matthias:

Nathan:

Ik denk dat dit wel een succes gaat worden. Wacht maar af.

Wie weet, Ik zal er meer info over opzoeken en wie weet bestel ik er een.

Liteonit:

Nathan:

Daarom staat er ook bij dat er ervaring voor nodig is =]

Oké..?

Lennard

Active member
Even een alert-post voor iedereen...

Let op wat je bestelt!
Er zijn al een aantal leden die nu alweer een ander OS willen. De een omdat hij toch liever een .exe programmatje draait, de ander omdat hij het gek vindt dat hij met Extern Bureaublad (in Windows) niet met zijn CentOS server kan verbinden.

Als je bij het bestellen direct al goed uitzoekt wat je wilt en niet in blindeweg iets kiest bespaar je jezelf, ons en de hoster daarmee een hoop moeite.

Liteonit

New member
Rik:
Met Wine
schater.gif

Wine heeft ook een grote database met software welke wel/niet onder Linux + Wine werkt.
Wellicht eens leuk om daar eens in te kijken, vaak staat er ook bij hou het aan de gang gekregen is (indien dubbelklikken niet voldoende is
clown.gif
)

Lennard

Active member
VPS servers zijn tijdelijk uitverkocht, rond 7 oktober komen er naar verwachting weer een paar vrij.
pompom.gif

Als je nu bestelt komt hij op pre-order, wat inhoudt dat je een plekje kunt reserveren voor de eerste VPS die vrij komt.

Lennard

Active member
Ja.
biggrin.gif

Nja eigenlijk hard met de server, planning was dat er nog een stuk of 6 bij konden maar dat werd een beetje falend dus dat ging niet lukken.

Sebas

Active member
Lennard:
Ja.
biggrin.gif

Nja eigenlijk hard met de server, planning was dat er nog een stuk of 6 bij konden maar dat werd een beetje falend dus dat ging niet lukken.

maar het is blijkbaar wel een succes
smile.gif

Bovenaan