VPS Minecraft

Ministerstan

New member
Hoi. Ik wil misschien een VPS kopen voor mijn Minecraft hier op One2xs. Dit zijn mijn vragen:
1. Is het mogenlijk dat het op een vps kan, en is het dan 24/7
Zoja, wat heb ik allemaal nodig, welk besturing systeem, en al die andere dingen. Ik wil graag dan een Bukkit draaien. Dit wil ik graag hosten op een vps die ik misschien ga kopen. Ik wil namenlijk 80 slots hebben, en als ik alles zelf beheer, kan ik dat instellen. Ik ga dan de goedkoopste host van One2xs kopen (Ik weet, 80 slots is wel veel voor, maar lijkt me echt stoer; 80 slots)

Hopenlijk geven jullie een reactie, of dit mogenlijk is.

Groetjes.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hoi,
Een VPS is inderdaad gewoon 24/7. Echter moet je wel alles zelf regelen. Wij geven geen support met dingen installeren en beveiligen. Enkel met dingen die echt met de VPS te maken hebben.

Lennard

Active member
Je kan geen 80 slots op een VPS met 256MB ram hebben. Hooguit 10 ofzo, en zelfs dan ga je al lagg hebben als je een paar plugins hebt.

Ministerstan

New member
Ik weet het, maar het lijkt mij wel leuk, om 80 slots te hebben
yummie.gif

en ik houw wel van dingetjes maken.

Lennard

Active member
Nou ik hou je niet tegen hoor.
emo.gif

Ministerstan (link):
Is het mogenlijk dat het op een vps kan[/url]Minecraft kan op een VPS draaien ja. 80 slots op één VPS met 256 MB is niet slim, maar als je het graag wil...

Ministerstan (link):
en is het dan 24/7
Uiteraard.

Ministerstan (link):
wat heb ik allemaal nodig
Tijd om het op te zetten. Je moet craftbukkit-jar downloaden en een van de vele installatie-tutorials volgen, dat kan zowat niet fout gaan.

Ministerstan (link):
welk besturing systeem, en al die andere dingen
Daarvoor kun je beter in de tutorials kijken.

Caner

Held
Een goedkoper en beter optie is toch wel de Minecraft servers die One2xs voor je host. Waarom zou je dan eigenlijk een VPS willen?

Ministerstan

New member
Ik leg het nog ff uit voor je hoor...
Omdat ik wel van een uitdaging houw, en dit met andere mensen doe. Het lijkt me wel leuk om een 80 slot te hebben.

Caner

Held
Ministerstan (link):
Ik leg het nog ff uit voor je hoor...
Omdat ik wel van een uitdaging houw, en dit met andere mensen doe. Het lijkt me wel leuk om een 80 slot te hebben.

Je haalt überhaupt de 5 mensen zonder lag op een VPS met 256 MB hoor. Ik had het ooit ook eens geprobeerd, heeft nooit gewerkt. Bij de 2 die door de map samen lopen laggte de hele game en viel uit.

Dylan

<script>
Ministerstan (link):
Ik weet het, maar het lijkt mij wel leuk, om 80 slots te hebben
yummie.gif

en ik houw wel van dingetjes maken.

Dan zou ik een dedicated server kopen.

Bovenaan