VPS Producten

Zamir

New member
Mijn idee/suggestie is dat jullie een nieuwe product maken Virtuele Server ( VPS ).
Dat je dan 8 Punten ervoor moet betalen voor de 1ste pakket met 128 MB Ram , 100 GB Hardeschijf , Remote Connectie ( Remote Desktop Connection).
Dan bijv. 2de Pakket 256 Ram , 110 GB Hardeschijf , Remote Connectie & die kos dan 10 Punten enzovoort.

Een idee ,

Ik weet niet wie?
schater.gif
bye.gif

Ruben

New member
Op dit moment zijn we daar gewoon nog niet groot genoeg voor, misschien dat het over een hele lange tijd komt, maar reken er maar niet op

Lars

New member
heb je al is naar de prijzen van een vps gekeken ?
Dan weet je zelf ook dat het over de 100 punten kost gemiddeld ben je minimaal 10 euro per maand kwijt voor een hele kleine vps.

Sjoerd

Active member
128 MB Ram , 100 GB Hardeschijf , Remote Connectie ( Remote Desktop Connection) voor 8 punten?
je bent zeker grappenmaker ?
emo.gif

Liteonit

New member
Als je remote desktop wilt (Windows 2008 server neem ik aan), dan ben je voor een licentie al zon 25 euro per maand kwijt aan licentie kosten
hypocrite.gif

VPSje onder Linux met remote desktop, is een heel stuk goedkoper. Maar hou er wel rekening mee dat je met 128MB ram niet ver komt. Het OS gebruikt namelijk ook al een aardig deel daarvan, en als je een GUI wilt moet je denken aan toch minimaal 512MB ram.

Tevens is 100GB schijfruimte wel aardig wat voor een VPS, dus veel kosten.
15GB schijfruimte, voor een VPS met 128MB ram is al een betere vergelijking
shiny.gif

Merlin

New member
Ik vind het opzich wel een goed idee voor de toekomst, maar voor nu is het gewoon te duur.

Niemand gaat 80+ punten neertellen voor een VPS op dit moment.

Zamir

New member
Virtuele Server.
Dude je kan gwn engelse kopen voor 10 of 20 $ en die hebben 300 GB Hardeschijf en 1 GB Ram enzo.
Nederlandse VPS´en zijn eenmaal heel erg duur.
En 20 $ is maar zoon 10 of 12 Euro.
Niet bepaald duur en ik zeg met 100 hardeschijf en 128 MB Ram.
Dat VPS zal dan eigenlijk 5 a 10 $ waard zijn.
Dus jullie maken gemakkelijk winst.

Merlin

New member
Ten eerste zou one2xs dan dus 8 punten PER MAAND moeten vragen, want je koopt niet een VPS voor 5-10 dollar per jaar maar per maand.

Ten tweede zijn amerikaanse servers niet altijd even betrouwbaar en bovendien ver weg zodat ze je gewoon kunnen laten barsten als de server faalt.

Ten derde weet 99% hier niet eens hoe je apache op een linux pc zet, laat staan dat ze een VPS kunnen onderhouden.

Ten vierde heb je licentie prijzen niet ingecalculeerd in je berekening. Die komen er natuurlijk ook nog bij.

Dus gewoon niet rendabel voor nu lijkt me.

Liteonit

New member
Pokizcrater:
Virtuele Server.
Dude je kan gwn engelse kopen voor 10 of 20 $ en die hebben 300 GB Hardeschijf en 1 GB Ram enzo.
Nederlandse VPS´en zijn eenmaal heel erg duur.
En 20 $ is maar zoon 10 of 12 Euro.
Niet bepaald duur en ik zeg met 100 hardeschijf en 128 MB Ram.
Dat VPS zal dan eigenlijk 5 a 10 $ waard zijn.
Dus jullie maken gemakkelijk winst.

Als je een beetje bekend bent in dat goedkope budget gebeuren, dan weet je wel waarom het zo goedkoop is....
-Super veel overselling, waardoor alles zo traag is als dikke stront. Maja... mensen kijken alleen maar naar GB, en verder niks.....
-Geen/slechte support
-Slechte verbindingen
-Geen backups

In Nederland is minder overselling. Je krijgt hier gewoon waar je voor betaald. Servers zitten hier niet vol gestampt, waardoor je gewoon goede snelheid hebt.
In oa Amerika is de ICT markt juist gigantisch verpest, waardoor er gestunt wordt met onrealistische prijzen.

Lennard

Active member
Idd, en áls we het leveren, willen we kwaliteit leveren, geen halfgaar ding wat ergens in de VS staat en waarbij je mag hopen dat je support krijgt als je problemen met dat ding hebt.

Lennard

Active member
Op het moment niet, en die kunnen we zelf dan ook niet beheren omdat we dan adminrechten (dus een eigen server?) moeten hebben.

Mitchels

New member
Lennard:
Op het moment niet, en die kunnen we zelf dan ook niet beheren omdat we dan adminrechten (dus een eigen server?) moeten hebben.

En als ik die eventueel zou willen, kunnen jullie die dan niet kopen bij liteserver?

Lennard

Active member
Mitchels:

Lennard:

En als ik die eventueel zou willen, kunnen jullie die dan niet kopen bij liteserver?

We kunnen t altijd overleggen.
Als je het graag wilt kun je een ticket maken, dan gaan Ruben en ik overleggen of we t aanbieden, en daarna met Liteserver over hoe en wat.

Erik:
Je kan toch een dedicated?
Jep, maar dan moet het wel rendabel zijn. Op dit moment draait alles stabiel, en met het uitzicht op een prachtig mooie nieuwe server voor de ledenhosting over een dikke maand heb ik weinig behoefte aan een dedicated.

Bovenaan