VPS Producten

Lennard

Active member
Merlin:
Ik zeg, trouw met amalia, dan kun je dat ooit nog waar maken
biggrin.gif

Dan kom ik in de bak wegens pedofiele gedachtes enzeau, en met een strafblad kan ik t al helemaal wel vergeten.
emo.gif

Lennard

Active member
We gaan geen resellers aanbieden.
De grootste reden hiervoor is dat we niks kunnen beheren, omdat we dan een admin-account moeten hebben, die we logischerwijs niet hebben zonder eigen server.

Als we een dedicated server hebben dan komen er wellicht resellers, maar op het moment is het heel lastig om te realiseren.

Lennard

Active member
Zoals ik al eerder zijn, we willen kwaliteit leveren.
emo.gif

Bij Liteserver weet ik dat we die kwaliteit hebben, dus als we daar een dedi huren dan gaan we opnieuw overwegen om resellers aan te bieden, tot die tijd zit dat dr niet in helaas.

Lennard

Active member
Dan nog bieden we het niet aan, omdat daarmee de kwaliteit niet beter wordt.
emo.gif

Edit: We zijn ook niet voor niets gestopt met die kerstpakketjes.

Sjoerd

Active member
Ik vind dat kerstpakket wel goed
kheb nog maar 1 dag zonder host gezeten daar,
alleen dat domeinen weg was wel wat raar...

Lennard

Active member
Nja, we willen dat als je hier op one2xs een pakketje hebt, je niet hoeft te kiezen tussen verschillende kwaliteiten, alles moet gewoon goed zijn.

Anders krijg je dat personen problemen hebben met de host en wij moeten zeggen "dan had je maar een duurder pakket moeten nemen".

Lennard

Active member
Dan lossen we t op, met slechte hosts (like kerstpakket) gaat dat niet, en dan moet dat eruit. Zo simpel is het.
biggrin.gif

Merlin

New member
Indd, kerstpakketten stonden op host van SWE Media en zij reageren gewoon niet op je mail, of schrijven dingen als: "We kijken ernaar" en dan doen ze vervolgens niets.

Liteserver daarentegen is pro, maar daarom betaal je relatief ook wat meer... Waar voor je geld, heet dat
smile.gif

Ruben

New member
We willen gewoon kwaliteit leveren zoals Lennard al zegt. Als er elke keer problemen komen van de leden is dat niet leuk, zelfs niet als er bij staat dat het slechte kwaliteit is. We willen gewoon leden tevreden houden
biggrin.gif

Lennard

Active member
Ik kom toch nog even bumpen.

512 MB RAM
20 GB schijfruimte
100 mbps unmetered dataverkeer (wel fair use policy)

Gaat dan 90 punten voor een jaar kosten.

Ik neem aan dat dat wat te duur is. Wat mag het voor jullie maximaal kosten? Of zeggen jullie dat de specificaties wel lager kunnen?

Matthias

Active member
Lennard:
Ik kom toch nog even bumpen.

512 MB RAM
20 GB schijfruimte
100 mbps unmetered dataverkeer (wel fair use policy)

Gaat dan 90 punten voor een jaar kosten.

Ik neem aan dat dat wat te duur is. Wat mag het voor jullie maximaal kosten? Of zeggen jullie dat de specificaties wel lager kunnen?

90 pt krijg je wel heel moeilijk bij elkaar...

Kan je niet ergens een pakket krijgen van bv. 128 MB RAM, 5 GB schijfruimte ofzo?
mss serveis.nl eens ff kijken is van iemand die ik ken zijn goedkope prijzen
smile.gif

Bovenaan