Vps Punten

Lennard

Active member
Timmie (link):
Extra server mag inderdaad wel, op server 1 heb ik slechter ervaringen omdat mensen zon idiote pserver zooi erop doen en vervolgens ge DDoSt worden waardoor mijn applicaties gaan laggen, server 2 was al een stuk beter maar dat zal ondertussen ook wel verandert zijn
De VPSen staan niet op webserver 1 of 2 he.
smile.gif

t Probleem is dat we ontzettend weinig winst maken op die VPSen, als we er een nieuwe VPS server bij nemen dan moet die server eigenlijk continu vol zijn om het rendabel te laten zijn, en dat is het niet.

De server is meestal net aan vol, dus een nieuwe server zal dan bijna altijd leeg zijn, met als gevolg dat de VPSen een stuk duurder worden omdat we geen verlies op die VPSen willen draaien.

Ik zie een extra server ook wel zitten, maar voorlopig gaat t hem niet worden helaas.

Sebas

Active member
Stopkkgroep (link):
20 Julie heb ik de vps aangevraagd en heb 27e Binnen gekregen

Klopt was 26 al klaar, maar had privé zaken waardoor het 27ste werd mijn excuses daarvoor

Liteonit

New member
De huidige VPS server zit inderdaad nok en nok vol ;-)
Indien er een permanente wachrij blijft, dan zal ik erover nadenken om misschien een extra machine beschikbaar te stellen.

Robertt

New member
Liteonit (link):
De huidige VPS server zit inderdaad nok en nok vol ;-)
Indien er een permanente wachrij blijft, dan zal ik erover nadenken om misschien een extra machine beschikbaar te stellen.

Dan zou mooi zijn!

Timkb

New member
Lennard (link):

Timmie (link):
Extra server mag inderdaad wel, op server 1 heb ik slechter ervaringen omdat mensen zon idiote pserver zooi erop doen en vervolgens ge DDoSt worden waardoor mijn applicaties gaan laggen, server 2 was al een stuk beter maar dat zal ondertussen ook wel verandert zijn
De VPSen staan niet op webserver 1 of 2 he.
smile.gif

t Probleem is dat we ontzettend weinig winst maken op die VPSen, als we er een nieuwe VPS server bij nemen dan moet die server eigenlijk continu vol zijn om het rendabel te laten zijn, en dat is het niet.

De server is meestal net aan vol, dus een nieuwe server zal dan bijna altijd leeg zijn, met als gevolg dat de VPSen een stuk duurder worden omdat we geen verlies op die VPSen willen draaien.

Ik zie een extra server ook wel zitten, maar voorlopig gaat t hem niet worden helaas.

Nou ik heb toch anders vaak genoeg dat er flinke lag zit in een app die maar 250 mb ram nodig heeft op een 512 server waar niks anders op draaiden, en aangezien er flink gedost word naar die *** Runescape en Habbo private servers.

Maarja je hebt wel gelijk, hier is een VPS best goedkoop, houden zo. maar hoeveel OSs worden er op 1 server gedraaid en wat voor Proccessor zit er eigenlijk in, ik ben best benieuwd naar de specs van de server, zou fijn zijn als deze in de FAQ beschikbaar kwamen.

Freestyle

New member
en als jullie vps resellers verkopen?
die dan iets duurder zijn maar die je wel gelijk of in 1 dag hebt ofzo
yummie.gif
voor de ongeduldige mensne
yummie.gif

Jeroenw

New member
Pakket Besteld op Verloopt op Status Opties
VPS 256 26-07-2010 07-09-2010 Besteld

Als jij eerder dan mij had besteld licht dat waarschijnlijk aan de grote van je VPS of het besturings systeem.

Jeroenw

New member
Dan ligt het denk ik aan het besturing systeem, aangezien ik zelf een trial iso van windows server 2003 heb mee gestuurd.

Sebas

Active member
Goeiedag,

Azdinnn dat joun vps later werdt geïnstalleerd dat komt omdat jij geen licentie code mee gestuurd had en een aantal dagen nodig had om die te regelen.

De gebruiker Jeroenw had netjes een licentie code mee gestuurd waardoor die dus klaar was voor de installatie, vandaar dus dat deze gebruiker eerder was.

Groetjes, Sebastiaan

Nicopara

Active member
Sebas (link):
Goeiedag,

Azdinnn dat joun vps later werdt geïnstalleerd dat komt omdat jij geen licentie code mee gestuurd had en een aantal dagen nodig had om die te regelen.

De gebruiker Jeroenw had netjes een licentie code mee gestuurd waardoor die dus klaar was voor de installatie, vandaar dus dat deze gebruiker eerder was.

Groetjes, Sebastiaan

joun vps, werdt?
emo.gif

ontopic: Dat verklaart dus de langere besteltijd
biggrin.gif

Sebas

Active member
Nicopara (link):

Sebas (link):
Goeiedag,

Groetjes, Sebastiaan

joun vps, werdt?
emo.gif

ontopic: Dat verklaart dus de langere besteltijd
biggrin.gif

Sorry, het was al laat in de avond. Waardoor er een aantal typ fouten kunnen ontstaan
wink.gif

Bovenaan