VPS reboot

Remonb

New member
Climax (link):
Waarom zou je om de week n reboot willen aanvragen?
aangezien ik een 256 mb ram vps heb, en ik er veel gebruik van maak, ik wil de kosten zo laag mogelijk houden, en het wil nu precies.... anders zou ik moeten upgraden... en dat kost dus weer wat meer
wink.gif

Gerritzwn

New member
Hobbshotel (link):

Climax (link):
aangezien ik een 256 mb ram vps heb, en ik er veel gebruik van maak, ik wil de kosten zo laag mogelijk houden, en het wil nu precies.... anders zou ik moeten upgraden... en dat kost dus weer wat meer
wink.gif

Bedoel je niet gewoon een herinstallatie ? Een reboot heeft namelijk weinig zin. Dit kun je zelfs, zelf verrichten door gewoon je VPS een reboot te geven (inloggen via SSH in geval van Linux en commando reboot gebruiken, bij Windows gewoon start -> opnieuw opstarten o.i.d.).

Remonb

New member
Gerritzwn (link):

Hobbshotel (link):

Climax (link):
wink.gif

Bedoel je niet gewoon een herinstallatie ? Een reboot heeft namelijk weinig zin. Dit kun je zelfs, zelf verrichten door gewoon je VPS een reboot te geven (inloggen via SSH in geval van Linux en commando reboot gebruiken, bij Windows gewoon start -> opnieuw opstarten o.i.d.).

kan niet op de vpssen van one2xs
wink.gif
voor een simpele opnieuw opstarten moet je aanvragen

Gerritzwn

New member
Hobbshotel (link):
wink.gif

Ehm... bullsh*t natuurlijk
smile.gif

Via SSH, commando "reboot" en via Windows gewoon naar Start -> Opnieuw opstarten en daar is je reboot. Als je het geautomatiseerd wilt hebben is google je vriend en is er ongelofelijk veel over te vinden hoe je dit via taakplanner (Windows) of cronjobs (Linux) kunt uitvoeren.

Remonb

New member
Gerritzwn (link):

Hobbshotel (link):
wink.gif

Ehm... bullsh*t natuurlijk
smile.gif

Via SSH, commando "reboot" en via Windows gewoon naar Start -> Opnieuw opstarten en daar is je reboot. Als je het geautomatiseerd wilt hebben is google je vriend en is er ongelofelijk veel over te vinden hoe je dit via taakplanner (Windows) of cronjobs (Linux) kunt uitvoeren.

ehm, dit is geen bullsh*t, de windows vpssen hebben geen optie om opnieuw op te starten
wink.gif
alleen afmelden en dissconnect, meer niet
confused.gif

Gerritzwn

New member
Hobbshotel (link):
ehm, dit is geen bullsh*t, de windows vpssen hebben geen optie om opnieuw op te starten
wink.gif
alleen afmelden en dissconnect, meer niet
confused.gif

Hmmm, vreemde zaak! Je zou als je de punten omrekent naar contanten, toch wel wat mogen verwachten voor dat geld. d.w.z. als ik bij mijn leverancier een VPS met Windows afneem, krijg ik deze volledig dus ook de standaard aanwezige reboot mogelijkheid in Windows.

Lennard

Active member
Ik heb niet elke VPS die we leveren bekeken, maar wij leveren gewoon standaard Windows-versies, dus als daar een reboot-optie in zit dan zit die er hier ook gewoon in lijkt me.

Matthias

Active member
Volgens mij heeft de hoster daar dan bewust voor gekozen omdat er anders mensen zijn die hun VPS gaan afsluiten.

Remonb

New member
Matthias (link):
Volgens mij heeft de hoster daar dan bewust voor gekozen omdat er anders mensen zijn die hun VPS gaan afsluiten.
lekker dus
yummie.gif
nu kan ik dus mn vps niet eens zelf herstarten
confused.gif

Bovenaan