VPS trail

Jvdw

Lid
hey,
Ik weet niet of dit topic al eerder bestaat. Maar nu, ik wil een "radioserver" starten.
Met dank aan Rik weet ik nu dat het met een VPS kan.
Maar ik weet niet hoe een vps werkt. Daarom dacht ik, als je 1ste keer een VPS wilt bestellen, dat je een trail krijgt. van bv 48u. Dan weten wij, de niet VPS kenners, hoe een VPS in elkaar zit.
Daarna kunnen we dan beslissen of we een VPS bestellen.

Misschien is het wel "onmogelijk" om iedereen een trail te geven...
Maar toch deze suggestie.

Gegroet,
Jvdw
bye.gif

August

Test
Ik neem aan dat mensen niet zomaar een VPS bestellen, dus ik zeg: Nee.
Als je iets wilt, maar je weet niet zeker of t met een VPS kan, kun je het rustig op het forum vragen.

Jvdw

Lid
August (link):
Ik neem aan dat mensen niet zomaar een VPS bestellen, dus ik zeg: Nee.
Als je iets wilt, maar je weet niet zeker of t met een VPS kan, kun je het rustig op het forum vragen.

Hierbij ga ik niet akkoord. Rik vertelde dat het kon. Maar hoe? Dat is weer een andere vraag.

Goed idee opzich.
Maar als jij een VPS bestelt dan moet hij eerst geïnstalleerd worden, en dat is juist het meeste werk. Als dus heel veel leden ineens trials gaan bestellen dan krijgen we er heel veel werk bij terwijl minder mensen dan een echte VPS gaan kopen en we er dus minder aan overhouden.

Propje

Lid
Waarom maak je niet een vps aan voor demo ?
Als iemand een demo wil aanvragen krijgt die gene de username en de password,
na 48 uur wordt die username en password gewijzigd en kan die gene er niet meer op en dan beslist die als die hem wilt bestellen.Dat kan ook ?

Timkb

Lid
Oke, en dan zet ik er stiekem een VPN programma op of bijv VNC dan kan ik hem nog steeds gebruiken, ik kan dingen in het systeem injecten en dingen toch nog stiekem draaien?

Nee dit gaat het hem niet worden

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Goed idee opzich.
Maar als jij een VPS bestelt dan moet hij eerst geïnstalleerd worden, en dat is juist het meeste werk. Als dus heel veel leden ineens trials gaan bestellen dan krijgen we er heel veel werk bij terwijl minder mensen dan een echte VPS gaan kopen en we er dus minder aan overhouden.

Misschien een optie maken
VPS trial versie bestellen
En dan vragen stellen; waarvoor wil je het testen
waarom wil je het testen, wat komt erop te staan

en dat je de vps dan in de gaten houdt of dit wel gebeurd.

G

Guest

Guest
Roxxy (link):
Ligt het aan mij of is het: "Trial" en niet "Trail"

Je hebt gelijk maar blijf ontopic?

Basaapjes (link):

Lennard (link):
Goed idee opzich.

Als iemand het wachtwoord veranderd dan kunnen wij er ook niet meer in, en ik heb weinig zin om elke dag een aantal gratis test-VPSen te installeren.

Het werkt precies hetzelfde als een normale PC, dus je kunt zelf wel inschatten of je een VPS wil of niet.

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Basaapjes (link):

Lennard (link):
Goed idee opzich.

Als iemand het wachtwoord veranderd dan kunnen wij er ook niet meer in, en ik heb weinig zin om elke dag een aantal gratis test-VPSen te installeren.

Het werkt precies hetzelfde als een normale PC, dus je kunt zelf wel inschatten of je een VPS wil of niet.

maar de vps is na een tijd niet meer geldig
smile.gif

Roxxy

Lid
Basaapjes (link):

Lennard (link):

Basaapjes (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Lennard (link):
Goed idee opzich.

maar de vps is na een tijd niet meer geldig
smile.gif

Klopt, maar VPSen gaan altijd per maand, nog nergens een voor korter tegengekomen, en een maand een Trial is wel lang.

Ninooo

Lid
Wat lennard al zegt een vps is net als je eigen pc. Dus je kan ook een radio server op je eigen pc maken alleen niet 24/7 online!
Dus Vps Trail hoeft niet.
Maar het is mij mening .

misschien een "demo" vps

waar je het w8w etc, niet kan veranderen.

en dat er dan een paar programmas opstaan waar je bv, je website kan hosten
radio etc,

V

Verwijderd lid 399

Guest
Of misschien gewoon een FAQ voor de VPSén
biggrin.gif

En daar komt dan informatie op zoals Hoe ziet een VPS eruit etc.

Ik denk dat dat de mensen die nieuw zijn in het VPS gebied helpt
smile.gif

Ik wil ook nog een downloadcentrum en uitlegcentrum gaan maken waar je allemaal informatie en downloads vindt die handig kunnen zijn als je je website wil gaan maken of een VPS ofzo wil bestellen.
Maarja, ik kan ook maar 1 ding tegelijk.
sadley.gif

Bovenaan