VPS Vraag

Picahotel

New member
Heey,

Ik heb een vraag... ik wil graag me hotel ( cms hotel ) 24/7 maken maar dan moet ik een vps hebben die wil ik graag bestellen, maar ik heb van iemand gehoord dat je niet op deze vps een hotel kan runnen... ik wil even vragen of dit echt zo is

Dus mijn vraag is; Kan ik op deze vps een hotel runnen??

Jelle

Donnyxs

New member
Pica hotel, Je weet dat je alleen
HoloCMS of PHPretro of UberCMS nodig hebt? en dan deze dinge

HoloCMS Holograph
PHpretro Holograph
UberCMS UberHolograph

Mysql obcd Connector

Veel plezier!

Donnyxs

New member
Ja dat klopt, Omdat ubercms niet stabiel is met de gewone holographEmulator. en Ubercms gebruikt zen eigen Database!

Bartv

Active member
Dit mag niet.
Als one2xs hier achter komt, dan word je VPS verwijderd. geen punten terug, Geen waarschuwing van: uw VPS is gesloten, Wilt u hem weer openen en dit niet meer doen? klik hier. Gwn weg VPS en weg puntjes

Azdin

New member
Rnnet (link):
Dit mag niet.
Als one2xs hier achter komt, dan word je VPS verwijderd. geen punten terug, Geen waarschuwing van: uw VPS is gesloten, Wilt u hem weer openen en dit niet meer doen? klik hier. Gwn weg VPS en weg puntjes

Je mag doen wat je wilt met je VPS, maar je bent er zelf verantwoordelijk voor.

Xbrabantx

New member
Quote:
Sulake/Habbo Hotel heeft de laatste tijd veel last van de zogeheten "Retro Hotels". Dit zijn kopieën van het originele Habbo Hotel die op een eigen server online worden gezet, en daarna open worden gesteld voor het publiek. De hotels worden "Retro Hotels" genoemd, omdat de bedoeling ervan oorspronkelijk was Habbos een kans te geven het spel in een oudere versie te spelen, omdat ze heimwee hadden naar vroeger. Meestal is het bij deze hotels het geval dat je het betaalmiddel op de hotels - de credits - gratis krijgt, er zijn meubels verkrijgbaar die nog niet op de door Sulake beheerde Hotels zijn, en er zijn zelfs Hotels met compleet zelfgemaakte meubels. Het nadeel van deze Hotels is, dat de serverapplicatie geprogrammeerd is in Microsoft Visual Basic wat de prestaties onder hoge druk aanzienlijk vermindert, er minder mensen tegelijk aan het spelen zijn en dat er wat meer foutjes (bugs) in zitten. Er zijn echter ook al servers waarvan de software geschreven is in een andere programmeertaal, en die een stuk stabieler zijn. Ook draaien deze servers met een database die louter bestaat uit kleine tekstbestanden, wat bij een erg grote database een enorme vertraging oplevert. Hier wordt achter de schermen al aan gewerkt. Desondanks blijven de Hotels van Sulake stabieler, foutlozer en sneller, maar in tegenstelling tot de "retro hotels" betaal je bij de "officiële"hotels voor sommige content.
Wanneer je betrapt wordt op het bezitten van een Retro Hotel, kan Sulake je aanklagen wegens schending van copyright en kun je een boete verwachten van maximaal 3125 euro. Ook wanneer er een disclaimer is opgesteld, of het Retro Hotel afgesloten is met een wachtwoord, is het bezitten van een dergelijk hotel illegaal. Bovendien worden Retro Hotels soms gebruikt om te proberen wachtwoorden van Habbo spelers te stelen.

Bron Wikipedia Habbo Hotel

Ralphh

Active member
Dat staat er al 3 jaar op man, Het blijft illigaal maar je krijgt toch eerst een waarschuwing.
En one2xs boeit het niet zoveel denk ik, Als hun maar de punten/geld krijgen, Of niet dan?

Azdin

New member
Ja idd, stel bijv sulake pakt je ofzo dan ben JIJ verantwoordelijk, one2xs niet. (Denk ik dan
yummie.gif
)

Ralphh

Active member
Azdinnn (link):
Ja idd, stel bijv sulake pakt je ofzo dan ben JIJ verantwoordelijk, one2xs niet. (Denk ik dan
yummie.gif
)

Ja volgens mij ook.

Oklawa

Member
volgensmij is one2xs ook schuldig omdat ze dit toestaan. maajaa als je meote wilt gaa je gang
yummie.gif
er zijn hier vast wel wat experts voor je

Lennard

Active member
Als het van Habbo niet mag dan mag het van ons ook niet, maar wij gaan niet bij Habbo navragen of je toestemming hebt of checken of je het misschien zelf hebt geprogrammeerd ofzo.

Het is je eigen verantwoordelijkheid, als we bericht krijgen van Habbo of een tip van een lid dan doen we er wat aan, maar anders niet, tenzij je overlast ofzo veroorzaakt.

Donnyxs

New member
Het punt is, One2xs kan volgends mij ook een boete krijgen, Omdat hun de VPS hebben verkocht aan de lid.

Nicopara

Active member
Mybot (link):
Het punt is, One2xs kan volgends mij ook een boete krijgen, Omdat hun de VPS hebben verkocht aan de lid.

Je kunt niet beboet worden omdat je een VPS "verkoopt"
emo.gif

Wel als je op de hoogte bent dat er iets illegaal opstaat, maar er niets mee doet.
Als je er niets van weet, kan je ook niets doen he
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Mybot (link):

nee, als je een domein koopt ben je ook zelf verantwoordelijk ervoor wat er op staat, dit is ook met hosts en vpsen. Als de verkoper verantwoordelijk zou zijn dan zouden registrars van de domeinen wel heel veel boetes binnen krijgen wegens illegale content. De verkoper kan er wel op aan gesproken worden dat er illegale content op staat en of het domein of de host dan op non-actief moet worden gezet.

edit: ter vergelijking, als ik een ferrari koopt en ik rij er te snel mee, wordt ik beboet. Niet de verkoper omdat hij mij een snelle auto heeft verkocht
yummie.gif

Donnyxs

New member
Dat wist ik dus niet? Maar Pica, Je kan beter een Oldskool tot en met versie 22 blijve hosten, Dat vind habbo namelijk neit zo erg meer, Omdat ook veel spelers heimwee naar de vroegere versie hebben

Bovenaan