VPS vraag

Exon

New member
Wat is een goed besturings systeem voor je VPS?

Ik wil er een RS bot op laten draaien maar dat opens met .exe

Dus ik weet niet wat het beste is ..

G

Guest

Guest
.exe is een Windows extensie, dus Windows
smile.gif
.
Dan zal ik gaan voor Windows XP of Windows Server 2003..
Hoger hoef je niet aangezien je dan alleen maar een betere machine nodig hebt.

toevoeging op 9 juli 2012, 11:05:18:
Moet trouwens in Webwereld niet in vragen omdat het geen vraag over One2xs is
smile.gif
.

Exon

New member
Xjessex (link):
.exe is een Windows extensie, dus Windows
smile.gif
.
Dan zal ik gaan voor Windows XP of Windows Server 2003..
Hoger hoef je niet aangezien je dan alleen maar een betere machine nodig hebt.

toevoeging op 9 juli 2012, 11:05:18:
Moet trouwens in Webwereld niet in vragen omdat het geen vraag over One2xs is
smile.gif
.

Ze bieden hier alleen CentOS, Debian en Ubuntu aan.

G

Guest

Guest
Jup..
Aangezien dat gratis besturingssystemen zijn en je hebt er geen betaalde licentie voor nodig.
Voor Windows wel, en aangezien er heel veel mensen waren die een illegale Windows licentie hadden, heeft One2xs besloten geen Windows-VPSen meer aan te bieden ;-)

Exon

New member
Xjessex (link):
Jup..
Aangezien dat gratis besturingssystemen zijn en je hebt er geen betaalde licentie voor nodig.
Voor Windows wel, en aangezien er heel veel mensen waren die een illegale Windows licentie hadden, heeft One2xs besloten geen Windows-VPSen meer aan te bieden ;-)

Ik heb dan maar CentOS aangevraagd.
Hoe lang duurt het voordat ik de gegevens krijg?

Exon

New member
Luukvdo (link):
Ik heb je aanvraag doorgestuurd naar de hoster, hij gaat hem installeren

Oké bedankt!

Duurt wel lang...

Ricaaa

New member
Exon (link):

Luukvdo (link):
Ik heb je aanvraag doorgestuurd naar de hoster, hij gaat hem installeren

Oké bedankt!

Duurt wel lang...

Niet zo piepen. Meeste hosts hanteren een levertijd van 24 uur wanneer het aankomt op VPSen. Hosts wiens VPSen meteen online komen moet je voor oppassen, want er zullen geheid wel problemen opduiken.

Jakkercol

New member
Xjessex (link):
Jup..

Daar zit een staartje aan , Het is zo dat veel mensen op een windows vps een retro hadden..
Dit wou one2xs Voorkomen door windows vpsen te laten verdwijnen Uiteraard kan je ook
op Ubuntu een retro runnen maar voor de wat onhandige hier zal dat hem niet worden
yummie.gif

G

Guest

Guest
Jakkercol (link):

Xjessex (link):
Jup..

Daar zit een staartje aan , Het is zo dat veel mensen op een windows vps een retro hadden..
Dit wou one2xs Voorkomen door windows vpsen te laten verdwijnen Uiteraard kan je ook
op Ubuntu een retro runnen maar voor de wat onhandige hier zal dat hem niet worden
yummie.gif

Dat is niet de reden waarom ze zijn verwijderd...

Quote:
Windows VPSen zijn een ander verhaal; daar verzorgden wij de Windows installatie op basis van een door de gebruiker aangeleverde licentiecode, maar daar waren wij dus de personen die Windows erop zetten, en wat je dan ook met je VPS deed: de Windows-licentie bleef legaal of illegaal.

Superjay

New member
Ik vind het ook raar dat het zo lang duurt en als hij online is en je doet er niks aan dan komen de problemen als nog te voren. Dat is al jaren zo bij one2xs. Ik heb een poos een vps gehad bij een andere host en daar was geen enkel probleem opgedoken en je kon zelf alles (her)instraleren.

Superjay

New member
Lennard (link):
Problemen komen niet vanzelf hoor.

Ik vond het altijd zo raar al heb ik niks op de vps heb en voor de 2de keer bijv. dat ik spontaan er niet meer op kan omdat de vps spontaan offline is of niet reageerd. Vind het gewoon erg vreemd.

Ik heb eerde soms nijging om ze aan te geven bij de politie omdat ik voor die server betaal. Hoop dat het nu wel anders is. mocht het niet zijn en het word niet snel opgelost ga ik als nog gewoon aangifte doen.

Niet dat ik dreig of zo maar mensen betalen wel kapitalen voor een server die gewoon niet goed functioneert.
Ik zat Bij MJwebhosting en vind dat one2xs daar een voorbeeld moet van nemen over vpsen. Het is een tip.

Lennard

Active member
Doe normaal joh met je gedreig.
Wij leveren die server met het besturingssysteem wat je wil, en zelfs ISPConfig erbij als je dat wil.
Verder doen we er helemaal niets mee. Je kunt zelf het wachtwoord veranderen als je dat wil, en dat raad ik je ook aan, en dan kunnen wij er zelfs niet eens meer op inloggen, en we kunnen dus helemaal geen software installeren of wat dan ook ermee doen zonder dat jij dat weet en wil.

We installeren er niks op, en als je er spontaan niet meer op kunt dan heb je toch echt zelf spontaan iets aan je VPS veranderd.

De laatste keer dat je problemen had kwam omdat je van alles op je VPS had geïnstalleerd; een VPS met 256MB RAM, en dan kom je bij ons klagen dat hij traag als dikke bagger is.

Die VPSen zijn gewoon prima, en als de kwaliteit je niet bevalt dan vind ik dat prima, maar ga niet roepen dat de VPSen spontaan offline gaan of niet meer reageren, want dat ligt toch écht aan jou. En bovendien snap ik dan al helemaal niet waarom je opnieuw een VPS bij ons bestelt als we de boel toch oplichten.

Raar ook dat jij de enige bent met die problemen.

Lennard

Active member
Illegale dingen mogen indd niet hier, maar die mogen eigenlijk nergens.
Ik weet niet of een rsbot illegaal is, dus dat zul je zelf moeten uitzoeken dan.

Jacmob

New member
http://services.runescape.com/m=rswiki/en/Macroing%2C_and_third-party_software

Quote:
Software that can be used to gain an unfair advantage in our games may not be used. This includes automation tools, macros, bots, auto-typers and any other tools that circumvent any of our mechanisms designed to automatically log out inactive users.
Any game-specific, third-party software that encourages contradiction of the previous statement, bypasses the normal navigation of our website, automatically requests pages from our website or which endangers user accounts are also regarded as detrimental to RuneScape and should not be used.
Why do we have this rule?

Many third party software websites and applications contain keyloggers, trojans and viruses which will put players’ personal details at risk. Macroing also gives some players an unfair advantage and can detract from the experience of RuneScape. We designed this game to be enjoyed by humans- not robots!
What type of third-party software is NOT allowed?

These are some examples of third party software we ask you not to use:
Software that attempts to communicate directly with our game worlds.
Software that monitors, modifies or decrypts the communications between our game applets and our game worlds.
Software that generates input to our game applets. This includes software that automatically moves the mouse pointer or generates mouse clicks or key presses.
Modified or replacement versions of our game applets. Reverse-engineering our game applets is strictly prohibited. Using a modified version of our game applets is not permitted for any reason. Third-party software that displays pages/content from our website(s), and that has specific features (i.e. toolkits) must not be used to access our website unless that software conforms with all of the other rules, and the following additional rules:
It must not encourage rule-breaking or endanger users.
It must not contain adverts or links to websites that encourage rule-breaking or endanger users.
It must not automatically make repeated page/content requests from our website or otherwise make excessively bandwidth-intensive requests from our servers (each page/content request should only be in direct response to a user request each time).
It must not bypass the normal navigation of our website for users wishing to reach the game worlds. The software should initially only point at the front page of our websites, and should require the user to navigate through the website normally to reach the game worlds. The software must not contain or acquire direct links to the game applet.
It must not hide or encourage the hiding of any of the adverts on our website. To avoid encouraging users to hide the advert above the game, the pane displaying pages from our website must default to at least 630 pixels high (if viewed on a screen with a resolution higher than 800x600), and it must not be possible to resize it to less height than that, i.e. the page must be displayed in such a way that both the game and advert are fully visible at the same time.
It must not attempt to make it easier to enter a busy game world than it would be for users not using the software. It must not contain any features to make it easier to enter or monitor busy worlds.
If the software has its own integrated chat feature, separate from the game chat, it should make it very clear to users that this chat is not part of our games and is not official, endorsed, or moderated by Jagex in any way. Furthermore, this chat should still be moderated (just not by us), and the moderators should not allow chat which infringes our Rules of Conduct. To avoid confusion with the official game chat, moderators of the external chat should not be indicated with a silver or gold crown. If the chat is IRC based, then the software should only allow access to IRC channels which conform with the above rules.
We ask our players to be aware that there is dangerous software available that wont necessarily be spotted by their anti-virus software.

Bovenaan