VPS vraag

Mousy

Lid
Hey, ik had een vraag..
smile.gif

Hoe lang duurt het voordat de VPS klaar staat?
K heb namelijk gister om 17:00 een VPS besteld en hij staat nog niet klaar.
Weet iemand waarom?
biggrin.gif

Echt ... waar maak je je druk om.
Het is weekend+zondag ... een echt bedrijf werkt nu ook niet.
Als jij op zaterdag 17.00 iets bestelt bij bol.com wordt het ook pas dinsdag geleverd

Jeffreyy

Jeffrey
Miel:
Dat duurt ongeveer een halfjaar.
Moet handmatig gebeuren.

Waar slaat dat nou weer op? Het duurt max een maand, want niet iedereen houdt zn VPS 2 maanden.

En trouwens, de 10de komt er misschien 1 vrij. Die van mij.

Je hoeft me niet per se te bestoken met PMs, tickets, topics en posts in andere topics als je niet binnen een uur een reactie in je ticket krijgt hoor.

Doe gewoon rustig
wink.gif

Maak een ticket aan als je een week niks heb gehoord ofzo...
Doe je dat ook bij andere hosting bedrijven ? relax please

Vince

Lid
Lennard:
Je hoeft me niet per se te bestoken met PMs, tickets, topics en posts in andere topics als je niet binnen een uur een reactie in je ticket krijgt hoor.

Doe ik ook altijd en het werkt wel, nouja, PMs dan.
hypocrite.gif

Jeffreyy

Jeffrey
Ja, want soms wacht je 3 uur op een antwoord, terwijk Lennard, Ruben Sebas en Merlin allemaal online zijn?
redface.gif

Daiman

Lid
Jponsen:
Ja, want soms wacht je 3 uur op een antwoord, terwijk Lennard, Ruben Sebas en Merlin allemaal online zijn?
redface.gif

mischien zijn ze dan met andere tickets etc bezig want ze gaan via een vaste volgorde neem ik aan

Remi

Lid
Jponsen:
redface.gif

Ze hebben meer dingen te doen dan alleen de tickets
wink.gif
Ze moeten ook domeinen registreren en ze willen ook wel eens gewoon rustig op het forum posten
wink.gif

Remi:

Jponsen:
redface.gif

wink.gif
Ze moeten ook domeinen registreren en ze willen ook wel eens gewoon rustig op het forum posten
wink.gif

domeinen is automatisch
biggrin.gif

Remi

Lid
Nicopara:

Remi:

Jponsen:
redface.gif

wink.gif
wink.gif

domeinen is automatisch
biggrin.gif

Pech, je begrijpt wel wat ik bedoel.

Remi:

Nicopara:

Remi:

Klik om eerdere quotes te tonen

Jponsen:
redface.gif

wink.gif
wink.gif

domeinen is automatisch
biggrin.gif

Pech, je begrijpt wel wat ik bedoel.

kwestie van juist te zijn he
clown.gif

Maar
focus2.gif

Bovenaan