VPS wachttijd

Brick

Member
Hallo,

Ik heb dinsdag een VPS besteld, en HAAT wachten
yummie.gif

Dus wat is de gemiddelde wachttijd totdat je VPS klaar is?

Brick

Member
Bedankt voor je snelle reactie ik heb alleen dat het NA: 10-5-2011 gaat worden.
Maar ik wacht dus nu al 3 dagen langer.
Ik wil echt graag snel mn vps.

Azdin

New member
Heb gewoon geduld
Er waren tijden dat je 2 weken moest wachten (jaar geleden)
Dus gewoon geduld hebben

Marjolein

Miss Marjolein
Ricksserver (link):
@Braam

Ik heb ook even op www.liteserver.nl gekeken maar, zijn dit soms hobbyisten ofzo?
Bij een goed host bedrijf verwacht ik een VPS binnen 24 tot max. 48 uur.

Er is plaats voor een x aantal vpsen, aan de hand van de verlooptijd kan er een indicatie gegeven worden van wanneer er plek vrij komt maar als de bestaande gebruikers allemaal hun vps verlengen (wat dus niet van te voren bekend is op het moment dat jij besteld) dan duurt de wachttijd langer.

Indien er wel plek is dan kan je vps inderdaad binnen 48 uur geïnstalleerd worden.

Marjolein

Miss Marjolein
Nee ik heb daar geen rechten voor.
En meestal lig het eraan welke vps je besteld, de 1 komt eerder vrij dan de ander.

Remonb

New member
Ricksserver (link):
@Braam

Ik heb ook even op www.liteserver.nl gekeken maar, zijn dit soms hobbyisten ofzo?
Bij een goed host bedrijf verwacht ik een VPS binnen 24 tot max. 48 uur.

liteserver is een apart bedrijf he
wink.gif
one2xs krijg 2 servers aangeboden door liteserver, hiermee moet one2xs het doen.leden van one2xs komen op 1 van die 2 servers, niet op derest die liteserver nog heeft. snap je nu dus waarom er wachtrijen zijn? als het vol is is het vol. dan is er op andere servers nog wel ruimte, maar niet voor one2xs.

dit klopt toch?

Lennard

Active member
Dat klopt ja.
smile.gif

We kunnen er wel een nieuwe VPS server bij huren zodat we meer vpsen kwijt kunnen en de wachttijd korter wordt, maar dan moet hij wel vol zitten; als er maar 1 of 2 VPSen op staan dan kost het teveel. Een nieuwe server kan dus pas als de wachttijd oploopt tot iets van een maand.

Bovenaan