vps -.-

Remonb

New member
hallo, ik wordt nu eigenlijk een beetje ongeduldig, ik snap dat er geen vpssen vrij zijn, daarom moet ik wachten, dat vind ik geen probleem, maar dat ik geen inschatting kan maken, vind ik vrezelijk!?! daar kan ik echt niet tegen, er valt toch wel een schatting te doen wanneer ik mijn vps zou krijgen of niet dan??
yummie.gif
wachten vind in echt niet erg hoor, maar dat ik zit te wachten en gewoon echt niet weet wanneer het komt, daar kan ik niet tegen

Jesse

New member
Wat kunnen wij er aan doen?
emo.gif

Als leden met een vps hun vps verlengen, dan is er gewoon niks beschikbaar. One2xs kan niet voorspellen of iemand iets verlengt of niet. En misschien een idee om een vps van een ander lid te kopen via het topic aanvragen, als iemand tenminste zijn vps wil verkopen.

Remonb

New member
Jesse (link):
emo.gif

Als leden met een vps hun vps verlengen, dan is er gewoon niks beschikbaar. One2xs kan niet voorspellen of iemand iets verlengt of niet. En misschien een idee om een vps van een ander lid te kopen via het topic aanvragen, als iemand tenminste zijn vps wil verkopen.

dan lijkt het me dat ze hun vps niet verlengen?

R

Remonb

Guest
je hebt hier toch een klein overzicht wanneer hij vrij moet zijn, ?

edit,
Ruimte vrij na 22 januari*
dus succes
emo.gif

Jesse

New member
Hobbshotel (link):

Jesse (link):
emo.gif

dan lijkt het me dat ze hun vps niet verlengen?

Hoe denk je dat de wachtrij minder wordt? Omdat er mensen zijn die hun vps uiteindelijk niet meer verlengen.
Stel iemand heeft een vps die nog een week geldig is, hij is niet van plan hem te verlengen. Hij verkoopt hem dus aan jouw (goedkoper) zo ontloop jij de wacht tijden. Want jij kan hem verlengen.

Lennard

Active member
We zijn er mee bezig, nog een tijdje geduld en dan hebben we hopelijk een derde VPS server.
Ik ben het met je eens dat de wachttijd nu echt abnormaal lang is (het heeft gewoon geen nut om nu een VPS te bestellen), en daar zijn we ook druk mee bezig, maar aangezien het voor ons rendabel moet blijven kost t wat tijd om alles op een rijtje te zetten.

Remonb

New member
Nicknl (link):
dus succes
emo.gif

ik heb besteld toen er stond: ruimte vrij na 23 september*

Lennard (link):
We zijn er mee bezig, nog een tijdje geduld en dan hebben we hopelijk een derde VPS server.
Ik ben het met je eens dat de wachttijd nu echt abnormaal lang is (het heeft gewoon geen nut om nu een VPS te bestellen), en daar zijn we ook druk mee bezig, maar aangezien het voor ons rendabel moet blijven kost t wat tijd om alles op een rijtje te zetten.

ik snap dat het rendabel moet blijven kwa kosten, maar een 3de vps server zou wel indeaal zijn, ik zit nou met bijna 400 users geregistreert met XAMPP op mn laptop, die dus niet door en door aan staat
yummie.gif

Gerritzwn

New member
Hobbshotel (link):

Nicknl (link):
dus succes
emo.gif

Er staat natuurlijk niet voor niets, onder voorbehoud
wink.gif

Hobbshotel (link):

Lennard (link):

ik snap dat het rendabel moet blijven kwa kosten, maar een 3de vps server zou wel indeaal zijn, ik zit nou met bijna 400 users geregistreert met XAMPP op mn laptop, die dus niet door en door aan staat
yummie.gif

Dat je nu bijna 400 leden hebt op je XAMMP (@laptop), is natuurlijk toen je eigen keus geweest. Je had beter direct een VPS of hosting account kunnen bestellen om dit te voorkomen
wink.gif

Remonb

New member
Gerritzwn (link):

Hobbshotel (link):

Nicknl (link):
dus succes
emo.gif

Er staat natuurlijk niet voor niets, onder voorbehoud
wink.gif

Hobbshotel (link):

Lennard (link):

yummie.gif

Dat je nu bijna 400 leden hebt op je XAMMP (@laptop), is natuurlijk toen je eigen keus geweest. Je had beter direct een VPS of hosting account kunnen bestellen om dit te voorkomen
wink.gif

ik heb het 4 dagen na dat ik het op XAMPP had gezet de vps besteld
wink.gif
dus die 4 dagen kan niet veel geholpen hebben

Jesse

New member
Naja, ik heb geleerd dat je een website niet overhaast moet opengooien. Neem de tijd om alles echt helemaal af te krijgen. De eerste keer dat een bezoeker de website bezoekt is eigenlijk het belangrijkst.

Want in die 1e keer moet je je bezoeker als het ware overhalen om nog is terug te komen.
In jouw geval had ik dus de site eerst op een vps gezet, want nu kunnen je bezoekers niet 24/7 de website bezoeken.

Uit Lennards post kan ik opmaken dat er een nieuwe vps server komt, maar dat eerst alles goed geregelt moet worden?

Luukvdo

New member
In een ander topic staat dat er een nieuwe server onderweg is maar dat de harde schijven nog onderweg zijn. Wanneer die er zijn wordt de server geinstalleerd en in gebruik genomen.

Remonb

New member
Luukvdo (link):
In een ander topic staat dat er een nieuwe server onderweg is maar dat de harde schijven nog onderweg zijn. Wanneer die er zijn wordt de server geinstalleerd en in gebruik genomen.

heb je een link naar dat topic????
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Luukvdo

New member
Hobbshotel (link):

Luukvdo (link):

heb je een link naar dat topic????
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja

Freestyle

New member
ik heb het slim gedaan
yummie.gif
ik wou 31okt een vps omdat ik dan pas echt 30dagen de tijd heb
yummie.gif
om te gaan testen enz, dus heb hem nu al besteld en krijg hem dan 31okt. dus dan heb ik hem zoiezo
yummie.gif

Remonb

New member
Freestyle (link):
ik heb het slim gedaan
yummie.gif
ik wou 31okt een vps omdat ik dan pas echt 30dagen de tijd heb
yummie.gif
om te gaan testen enz, dus heb hem nu al besteld en krijg hem dan 31okt. dus dan heb ik hem zoiezo
yummie.gif

denk je echt dat het invloed heeft dat je zegt dat je em 31 oktober nodig hebt? denk het niet, er zijn namelijk heel veel mensen voor je
wink.gif
zoals ik, ik heb em op 17 september besteld

Therichg

New member
wow net optijd gekregen dus anders moest ik ook tot januari wachten

vind die wachttijd wel wat overdreven...

Remonb

New member
Therichg (link):
wow net optijd gekregen dus anders moest ik ook tot januari wachten

vind die wachttijd wel wat overdreven...
heb jij em al dan??
redface.gif

Bovenaan