Vragentopic acties

Arjan

Member
Bij spel 2 zijn ze allemaal tegelijk zichtbaar of wordt de volgende zichtbaar als je één hebt gevonden? Dus als ik één heb gevonden moet ik dan opnieuw alle paginas doorzoeken of moet ik ze nog op een plek vinden waar ik nog niet heb gezocht?

Sebas

Active member
Arjan:
Bij spel 2 zijn ze allemaal tegelijk zichtbaar of wordt de volgende zichtbaar als je één hebt gevonden? Dus als ik één heb gevonden moet ik dan opnieuw alle paginas doorzoeken of moet ik ze nog op een plek vinden waar ik nog niet heb gezocht?

Dat moet je zelf uitzoeken
yummie.gif
Want anders geven we straks hints en worden die gene gediskwalificeerd
wink.gif

Lennard

Active member
Marjolein:
tot wanneer hebben we de tijd om de vragen en opdrachten te voltooien?
(me teammaatje is nl heel de dag weg voor zn werk
sadley.gif
)
Lang genoeg, preciesze datum / tijd hebben we niet.

Sander:
kunen de plaatjes op op het forum staan ?
Ja, maar ze zijn wel fatsoenlijk te vinden. Ze staan niet in specifieke topics, maar kunnen bijvoorbeeld wel onder elke 1e post van een topic ofzo staan.

Hint voor degene die het 5e plaatje missen?
emo.gif
!

@ Hierboven: Bespaar je de moeite. Je was als 1e met je inzending maar ook als 1e om dingen door te geven, dus voor die prijs ding je toch niet meer mee.

edit:

Arjan:
Ze zijn allemaal tegelijk zichtbaar. Stel dat er 4 in de header komen te staan, dan staan ze er tegelijkertijd, en komt niet de 2e pas tevoorschijn als je de 1e hebt gevonden.

Daiman

New member
Gefeliciteerd, je hebt de actie voltooid!!! Bedankt voor het meespelen. Binnenkort hoor je of je hebt gewonnen.

aait ik weet het al was echt super oud

Lennard

Active member
Nja, met een hint verklap ik de hele bedoeling van die opdracht.
Als je hem afhebt is het volgens mij een "oooh, was dat het?"-momentje.

Meer dan "je moet goed lezen" kan ik echt niet zeggen nu; lees de zinnen afzonderlijk en bedenk wat ze kunnen betekenen met betrekking op one2xs.

Daiman

New member
Lennard:

Meer dan "je moet goed lezen" kan ik echt niet zeggen nu; lees de zinnen afzonderlijk en bedenk wat ze kunnen betekenen met betrekking op one2xs.

ja toen ik het had gevonden dacht ik oow wat stom lag zo voor de hand

Jesse

New member
Lennard:

Heb elke pagina in het menu op geklikt en de links vanaf die paginas. Dan heb ik nog bij help alles open geklikt niks gevonden. Heb via mijn IPOD meld pop up bericht gedaan bij mijn team mate omdat hij via gewone pc gek doet. Jurre heeft 0,01 naar mij gestuurd we hebben een bericht naar elkaar gestuurd en we hebben alle bubble paginas verder bekeken.
Wat moet ik nog meer doen?
smile.gif

Ttsam

New member
Ik kom er echt niet uit met die plaatjes ik kan ze nergens vinden en ik herken het dier ook niet
frown.gif

Lennard

Active member
Oké. Een hint voor opdracht 3, blijkt dat het iets te vaag was.
Je moet ergens op klikken om je opdracht te voltooien. Als je in een team zit dan moet je teammate diezelfde link bezoeken, die moet je dus doorgeven.
Ga nu niet in t wildeweg overal op klikken; het is echt enorm duidelijk waar je op moet klikken als je het eenmaal gevonden hebt..
yummie.gif

Mikeb

New member
Ja maar best wel naaiend als je met iemand in team zit die niet online komt
yummie.gif

Geen hint toch? Zoja, Bewerk het maar of delete post!

Michiel

New member
Mikeb:
Ja maar best wel naaiend als je met iemand in team zit die niet online komt
yummie.gif

Geen hint toch? Zoja, Bewerk het maar of delete post!

Sorry Mikeb, maar was bij opa&oma en kon niet eerder online komen.

Bovenaan