Lennard (
link):
Mzuy (
link):
Lennard (
link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Mzuy (
link):
ja ik zit op bijna altijd op een openvpn van 1gbps.
Ja dat zal best maar dat maakt het niet geloofwaardiger.
Maar ik zal t morgen bekijken en kijken of ik zn ban verkort.
Verkort? Wat is de duratie van de ban dan?
Standaard 1 maand.
Ik word een beetje moe van de leden die samen met iemand anders doen, we krijgen er zo onwijs veel smoesjes over binnen (ik ben gehackt en toen is er via mijn pc op dat account ingelogd / het is mijn broertje / mijn broer stuurde punten naar me terwijl dat niet van mij mocht / het was de oppasser / enzovoort) en telkens moeten we het maar geloven omdat het niet te bewijzen is, en het ook zo sneu is als het echt waar is en wij je niet geloven.
Het kost ons onwijs veel werk om telkens die mensen te bannen, de klaagmails te behandelen en ze dan weer te unbannen en bij te houden dat ze ooit voor een dubbelaccount verbannen zijn geweest maar dat dat niet zo bleek te zijn oid.
Mzuy (
link):
En als mijn ip nou eens weg gehaald word uit die filter wat nog steeds t gebleven is dan wast ook wel handiger ja
Als je dat had gevraagd dan hadden we dat wel kunnen doen ja, maar ik kan dat ook niet ruiken.
Klopt.
Maar het bewijs is: ik verkoop dagelijks 200M op one2xs, die moeten ergens vandaan komen dus dachten we dat one2xs ook een oplossing voor hem kon zijn voor mij om cheap te kopen
.