Vrienden uitnodigen

Joeri

Active member
Dat je bij vrienden uitnodigen je msn kan invullen (of ander adress) en dat hij dan heel je lijst pakt en dan kan aanvinken naar wie je het wilt versturen zo bereik je sneller meer mensen

Sebas

Active member
En als je er nou een optie in maakt dat je maar 1 x per maand je msn kan invite.

Goed idee?

Corbin

New member
Het is legaal wanneer,

Je moet aanvinken dat je je vrienden op de hoogte heb gesteld van dit bericht!!

je kunt dan gewoon doen dat je je ctt lijst doet(en dat mag dan maar maximaal 1x per maand ofso)
je kunt ook doen dat je een voor een moet invoegen en dat je dan maximaal x aantal emails per dag mag

Sebas

Active member
Nou dat aanvinken vind ik niet een goed idee maarja 1x per maand is wel legaal hoor. Dan valt het niet onder spam
wink.gif

Corbin

New member
spam is ongewesnste email, dus ook 1x per maand is spam.
Maar niet als je moet aanvinken dat je je vrienden op de hoogte hebt gesteld. Je kunt het ook gewoon aanvinken en noet doen
yummie.gif
. dan ben jij fout en niet one2xs!

Sebas

Active member
Corbin:
spam is ongewesnste email, dus ook 1x per maand is spam.
Maar niet als je moet aanvinken dat je je vrienden op de hoogte hebt gesteld. Je kunt het ook gewoon aanvinken en noet doen
yummie.gif
. dan ben jij fout en niet one2xs!

Maar dan heeft het geen zin, want ik ga egt niet 500 keer een msn aanvinken hoor.

Corbin

New member
Je hebt een mooie pagina>> je kunt daar je ctt lijst uploaden en daaronder 1 x aanvinken dat je je vrienden op de hoogte hebt gesteld>> of je doet dat je alles zelf moet gaan intypen en dat je onderaan 1x een vakje aanvinkt!!

Sebas

Active member
Corbin:
Je hebt een mooie pagina>> je kunt daar je ctt lijst uploaden en daaronder 1 x aanvinken dat je je vrienden op de hoogte hebt gesteld>> of je doet dat je alles zelf moet gaan intypen en dat je onderaan 1x een vakje aanvinkt!!

Dat vind ik daar in tegen wel een goed idee
biggrin.gif

Corbin

New member
Mooi heb ik toch nog een mooi idee!!

Edit: ik heb nu precies honderd meer posts
yummie.gif
, vond ik gewoon grppig
yummie.gif

Cruwdy

New member
ik vind het zelfs altijd verschrikkelijk irritant zulke mailtje,
bovendien komt dat het imago van one2xs niet ten goede.

Ordian

New member
Cruwdy:
ik vind het zelfs altijd verschrikkelijk irritant zulke mailtje,
bovendien komt dat het imago van one2xs niet ten goede.

Helemaal mee eens.
Zelfs een mailtje zie ik onder spam.

Gister nog zelfs op u-tube stuurt zon subcriber-freak een message naar me, ik zeg dat ik dat niet hoef die spam en kijk wel wat i kzelf leuk vind komt hij aan dat ik 6 subcribers heb wat een l0w-life...

Sjoerd

Active member
Ordian:
Gister nog zelfs op u-tube stuurt zon subcriber-freak een message naar me, ik zeg dat ik dat niet hoef die spam en kijk wel wat i kzelf leuk vind komt hij aan dat ik 6 subcribers heb wat een l0w-life...

Op spam moet je lekker gaan antwoorden zeker?
emo.gif

Kramstraa

New member
Spam is er om te verwijderen, METEEN. Ik word altijd gek van die mailtjes van meld je hier en hier aan dan krijg ik dit en dit en jij kunt dit en dit winnen. Dus ik vind het slecht idee!

Alexx

New member
lol dan doe je gewoon om meer punten te krijgen neppe emails

in je .ctt bestand

gewoon

Jaap@isdom.nl en dan verdien je 0.01

zie je dus dat is geen goed idee *
wink.gif
*

Bovenaan