Waarom marktplaats?

August

Test
Ik kreeg dit bericht:

Hoi Habbohype,

Het door jou aangemelde lid, Habbopaint, heeft een saldo van 1,01. Totaal heeft die persoon nu 1 punt verdiend (de rest komt via marktplaats en dergelijke); je hebt hier dus de beloofde 0.2 punt voor gekregen.

Met vriendelijke groet,

one2xs team

Waarom staat er dit?Totaal heeft die persoon nu 1 punt verdiend (de rest komt via marktplaats en dergelijke)

Oja, ik ben terug van vakantie, Hallo
emo.gif

Sjoerd

Active member
hij heeft 0.01 via de marktplaats verdient ?
emo.gif

maar wat boeit jouw dat nou weer?
je hebt toch gewoon 0.2 ontvangen ?

Tim

New member
Hij moet echt 1 punt verdient hebben, anders zou jij bijvoorbeeld een 2e account kunnen aanmaken als ref. van jezelf en daar 1 punt naartoe storten, dan zou je eerste account de beloning dus krijgen. En daarbij heeft one2xs niks aan een nieuw lid dat niet zelf zijn punten verdient maar al bestaande punten naar zijn account gestort krijgt, omdat one2xs daar niks aan verdienen.
Heeft dus vooral te maken met het tegengaan van fraude.

August

Test
Ja, dat snap ik maar ik bedoel waarom er dit staat : (de rest komt via marktplaats en dergelijke)

Sjoerd

Active member
Er staat dat hij 1 punt heeft verdient, maar hij heeft 1.01 punten
dus dan komt die 0.01 via marktplaats
dat bedoelt dat ding
biggrin.gif

Lennard

Active member
Eerst stond dat er niet bij en toen was het te onduidelijk, toen heb ik het er bij gezet en nu is t nog niet duidelijk.
cry.gif

Hij heeft 1 punt verdiend, de rest komt via marktplaats en dergelijke, zoals hierboven al gezegd wordt, wat snap je daar niet aan?
hypocrite.gif

Jurre

New member
Ik denk wat er bedoelt wordt met dergelijke

miscchien gewoon gekeregen of gewonnen met bubblen(kans is heel klijn)

Marjolein

Miss Marjolein
@ Lennard: sommige gebruikers lezen het denk ik niet goed ofzo
yummie.gif

Maar ja, misschien zou dit iets duidelijker zijn:

Quote:
Hoi Gebruiker x,

Het door jou aangemelde lid, Gebruiker y, heeft minimaal 1 punt verdiend (dit puntenaantal is het puntenaantal zonder handelen op o2xs marktplaats e.d.) waardoor jij nu de beloofde 0,2 punt ontvangt.

Met vriendelijke groet,

one2xs team

Bovenaan