waarom was me acc weg?

ik heb een hele tijd niet meer op one2xs gezeten.. en toen.. ik zat er weer op.. en .. me account is weg
confused.gif
nu heb ik nieuw acc aan gemaakt.. maar nu zijn wel al me punten verdwenen
sadley.gif

hoe komt dit?

Marjolein

Miss Marjolein
je kn het beste even een ticket anmaken met alle gegevens, dan kan de beheerder kijken. En er worden niet zomaar accounts verwijderd dus miscchien vergist in de naam?

ik zal wel kijke.. want ik weet het zkkr dat die toen ook toperwin heeten.. ik zal wel kijke ja met andere namen..

Jurgen

Lid
En nu wil je zeker opeens al je punten terug die op je oude account stonden waarvan je de naam niet meer weet?
emo.gif

Had toevallig Lennard gister nog een pb gestuurd en ze verwijderden geen accounts. Zelfs geen accounts die nog nooit online waren geweest. Waarom dn wel jouw account waarop punten stonden?
emo.gif

ik heb hem weer!!1 alleen ik dacht dat ik meer punten had xD maar ach blackjack doet wonderren dus weer ff wat verdienen..

Marjolein

Miss Marjolein
Erwinssite:
ik heb hem weer!!1 alleen ik dacht dat ik meer punten had xD maar ach blackjack doet wonderren dus weer ff wat verdienen..
Als ik jou was zou ik toch even een berichtje sturen naar de beheerder omdat je nu 2 accounts heb en dat is tegen de regels
smile.gif

Bovenaan