Waarom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurgen

Active member
Lennard (link):
Nope.

Nog een reden om niet naar die ballentent te gaan.
worshippy.gif

Lennard

Active member
In uw melding vraagt u waarom uw internetsite geblokkeerd is op het PLUS Wifi. Naar aanleiding van uw melding delen wij u mede dat de blokkering voortkomt uit een negatief advies van de applicatie firewall, welke ervoor zorgt dat we middels het PLUS Wifi netwerk onbezorgd kunnen internetten. We hebben er niet voor gekozen om websites te blokkeren welke nog niet zijn geclassificeerd. We hebben wel een blokkering ingesteld welke dynamisch is en wordt bijgehouden door overige instanties. Zij houden bij welke websites, dan wel IP adressen, onlangs negatief zijn gebruikt. Alleen deze laatste kan ervoor zorgen dat een website wordt geblokkeerd. Als wij kijken naar uw internetsite, dan zien wij geen reden om deze te moeten blokkeren. Wij verwachten dan ook dat in afzienbare tijd deze website weer uit de blokkeringslijsten verdwijnt. Op dit moment kunnen wij hier weinig aan veranderen. Wel controleren wij frequent of het niveau van de instellingen nog correct is en passen, indien nodig, deze aan.

Hoop blabla, maar toch
worshippy.gif

toevoeging op 14 december 2012, 10:45:10:
zal alleen wel weer een tijd duren voor ie er af is
emo.gif

Y

Yorrick

Guest
Haha, voor dat ene lid wat op in de PLUS one2xs wou bezoeken
emo.gif

3G <3

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Lennard (link):
In uw melding vraagt u waarom uw internetsite geblokkeerd is op het PLUS Wifi. Naar aanleiding van uw melding delen wij u mede dat de blokkering voortkomt uit een negatief advies van de applicatie firewall, welke ervoor zorgt dat we middels het PLUS Wifi netwerk onbezorgd kunnen internetten. We hebben er niet voor gekozen om websites te blokkeren welke nog niet zijn geclassificeerd. We hebben wel een blokkering ingesteld welke dynamisch is en wordt bijgehouden door overige instanties. Zij houden bij welke websites, dan wel IP adressen, onlangs negatief zijn gebruikt. Alleen deze laatste kan ervoor zorgen dat een website wordt geblokkeerd. Als wij kijken naar uw internetsite, dan zien wij geen reden om deze te moeten blokkeren. Wij verwachten dan ook dat in afzienbare tijd deze website weer uit de blokkeringslijsten verdwijnt. Op dit moment kunnen wij hier weinig aan veranderen. Wel controleren wij frequent of het niveau van de instellingen nog correct is en passen, indien nodig, deze aan.

Hoop blabla, maar toch
worshippy.gif

toevoeging op 14 december 2012, 10:45:10:
zal alleen wel weer een tijd duren voor ie er af is
emo.gif

Pro!

Nicknl (link):
emo.gif

3G <3

Gaat er meer om dat hun systeem niet goed klopt omdat dit soort sites automatisch geblokkeerd worden.

Kyron

New member
Tendmex (link):
Gaat er meer om dat hun systeem niet goed klopt omdat dit soort sites automatisch geblokkeerd worden.

Inderdaad, wie weet worden nog een heleboel andere websites geblokkeerd die ook gewoon safe zijn

Robbeing

New member
Nicknl (link):
emo.gif

3G <3

Dat éne lid is nu wel tevreden
wink.gif

Beter dan dat hij zou zeggen niet mijn probleem?
Het is niet veel moeite om een mailtje te sturen, maar dat wordt toch door vele beheerders nooit gedaan, ze hechten geen belangrijke waarde aan leden omdat ze toch genoeg leden hebben.

Sfpmarc

New member
Robbeing (link):

Nicknl (link):
emo.gif

3G <3

wink.gif

Het is niet veel moeite om een mailtje te sturen, maar dat wordt toch door vele beheerders nooit gedaan, ze hechten geen belangrijke waarde aan leden omdat ze toch genoeg leden hebben.

Maar dat maakt One2xs ook zo speciaal.

Y

Yorrick

Guest
Robbeing (link):

Nicknl (link):
emo.gif

3G <3

wink.gif

... die reactie was gewoon positief
emo.gif

Ik vind het alleen droog dat mensen in de plus op one2xs willen
emo.gif

Sanderc

New member
Tendmex (link):
Maar 1 vraag...

Waarom zou je bij de plus op one2xs gaan
emo.gif

Daar heb je veel redenen voor, misschien ben je onderweg en ga je snel iets halen en de plus en check je snel je one2xs, als je bv een grote deal maakt...
Er bestaan ook moeders waarvan je mee naar de winkel moet (
emo.gif
) en misschien zei de moeder: wacht hier even en dan kan je terwijl lekker one2xsen
emo.gif

Of aan die langdurige kassas terwijl je wacht
smile.gif
)

Sanderc

New member
Stefvdwel (link):

Tendmex (link):
Maar 1 vraag...

emo.gif

Andere vraag: waarom zou je thuis op One2xs gaan?

Lees de voorpagina, om al die mogelijkheden.

Stef

stonks
Sanderc (link):

Stefvdwel (link):

Tendmex (link):
Maar 1 vraag...

emo.gif

Andere vraag: waarom zou je thuis op One2xs gaan?

Lees de voorpagina, om al die mogelijkheden.

Nja, het was eigenlijk gewoon bedoeld om hem "dat is leuk" te laten zeggen...
Ik zit nu op one2xs omdat ik dat leuk vind. Meer ook niet.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Sanderc (link):

Tendmex (link):
Maar 1 vraag...

emo.gif

Daar heb je veel redenen voor, misschien ben je onderweg en ga je snel iets halen en de plus en check je snel je one2xs, als je bv een grote deal maakt...
Er bestaan ook moeders waarvan je mee naar de winkel moet (
emo.gif
) en misschien zei de moeder: wacht hier even en dan kan je terwijl lekker one2xsen
emo.gif

Of aan die langdurige kassas terwijl je wacht
smile.gif
)

Ik heb wel een keer in de electronica zaak op one2xs gegaan omdat ik de naam vergeten was van een kabel die ik wilde hebben en die naam in een pm stond (maar dan log ik alleen uit maar laat ik de site open staan xD)

toevoeging op 4 januari 2013, 04:00:23:
Maar in de supermarkt
emo.gif

Yorrick

Active member
Vraag is opgelost (http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=799772), daarom gaat het topic op slot. Er is veel offtopic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan