Lennard (
link):
Jordy (
link):
Lennard (
link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Luukvdo (
link):
Jordy (
link):
Luukvdo (
link):
Jordy (
link):
Ja maar er zijn ook genoeg mensen die wel mee willen helpen? Dat is geloof ik ook ooit aangeboden.
Maar als we dit volgen, dan hoef je over een aantal maanden niet meer iets aan de site te doen want dan is het helemaal uitgestorven.
Je zou het forum toch kunnen afstoten en er een apart onderdeel van maken? Zo kunnen we als allereerst alle ideeën verzamelen, wat moet er gebeuren. En vervolgens, wie wil er mee helpen en wat kan iedereen. Dat is een beetje coördinatie werk maar dan bespaar je enorm in de kosten. Er zijn best mensen die dat wel willen doen, een nieuw designtje van het forum?
toevoeging op 21 november 2015, 08:24:40:
Ik snap ook dat je geen 15.000 gaat betalen voor een nieuw design, dat krijg je gewoon nooit meer terug verdiend. Dat is ook geen logische investering om dat te doen.
Het probleem is niet het design, maar de code. Die moet veilig zijn. Dat betekent dat er maar heel weinig mensen de code mogen zien. Bovendien zal Lennard zon beetje alle code moeten controleren zodat er geen vreemde code in zit, wat erg veel tijd kost
Ja dat is ook zo, maar zo door blijven gaan lijkt me toch ook geen optie?
Want dan kun je One2xs eigenlijk meteen dicht gooien?
Zolang er geen verlies gedraaid wordt is er geen reden om het dicht te gooien?
Het forum was oorspronkelijk bedoeld om gezellig wat te kunnen kletsen en is een veel groter deel van de site dan zon beetje elke andere webhoster. Ja, het is jammer dat het een stuk minder druk is, maar het verbaast me überhaupt dat er dagelijks nog tientallen mensen online zijn
Dat niet alleen, maar niemand heeft zin om vrijwillig wat aan de codebase bij te dragen. Iedereen hier heeft het druk met school, werk, privéleven, hobbys, weet ik wat. Als ik zou vragen of iemand mee wil helpen dan zijn er vast mensen die dat heel aardig aanbieden, maar dat loopt toch al snel dood omdat niemand zin heeft om uren vrijwillig of tegen geringe vergoeding te programmeren om iemand anders van inkomsten te voorzien (want dat is het).
Dat is ook zo..
Alleen als het zo door gaat heb loopt het gewoon steeds verder achteruit waardoor je One2xs een keer dicht kunt gooien lijkt me?
Nouja, het begint ook steeds minder tijd te kosten. Als klant hoef je je over een eventuele sluiting echt niet druk te maken. Het einde is nog lang niet in zicht en natuurlijk krijgt iedereen gewoon waar ie voor betaald heeft.
En misschien heb ik over een jaar ofzo ineens meer tijd en kan er wel een nieuwe site komen.
Ahzo, als klant hoeven we ons ook helemaal niet druk te maken want het is tot nu toe altijd netjes gegaan.
Maar hopen dat je dan over een jaar wel tijd hebt!! Hahah.