Waarschuwing voor procenten

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
Hoi!

Ik heb zonet 35% gekregen omdat ik
A. Iemand zwartmaakte
B. Spamde

Voor het zwartmaken heb ik geen verdere informatie gekregen van one2xs, ze verwijderden eerst een paar keer mijn bericht en daarna kreeg ik direct 25%, zonder er een waarschuwing van gehad te hebben.

Vervolgens spam ik in het Runescape Topic; Runescape Faaalt, wat ik niet op die manier bedoelde. Ik bedoelde namelijk dat runescape bij mij faalt, maar meestal pakken mensen het anders op. En hier heb ik ook geen informatie van gehad. Maar terrecht dat de MODs het anders opnemen :/

Nu is mijn suggestie dat er eerst een duidelijke waarschuwing uitgaat voordat er per direct procenten worden gegeven. Want bij de docent is het toch ook zo; Stil of je gaat je maar melden.
Dan is het niet direct; Melden!

Hoop dat jullie het met me eens zijn, want zoals ik mijn procenten heb gekregen vind ik niet eerlijk.
En voor de mensen die zeggen; Ja dan had je maar moeten opletten vind ik echt dom, want ik vind dat je eerst een waarschuwing moet krijgen.

Bas

Marjolein

Miss Marjolein
Als we eerst iedereen een waarschuwing moeten sturen per PB blijft er weinig tijd over voor ons om ook leuk sociaal mee te doen via het forum. En sorry als ik het zeg maar de regels zijn al een soort waarschuwing? Je moet ze gewoon eens doorlezen en je eraan houden.
En als een beheerder al tot 2x toe je onderschrift aanpast gaat er dan geen belletje rinkelen dat er iets verkeerd in stond? Je had er ook gewoon naar kunnen vragen waarom dit is gedaan als je het zelf niet kan verzinnen.

Edit: en daarbij, nieuwelingen stuur ik al vaak eerst een waarschuwing als ze een regel overtreden, ik kan jou geen nieuweling noemen, je bent hier al 1,5 jaar dus je zou toch beter moeten weten?

Sjoerd

Lid
Basaapjes (link):
Want bij de docent is het toch ook zo; Stil of je gaat je maar melden.

Het ligt er toch echt net aan wat je doet, of je meteen wordt weggestuurd of niet.
Maar hoezo eerst een waarschuwing, voordat je procentjes krijgt? Het heet toch waarschuwingsniveau, dus eigenlijk is het zelf al een waarschuwing met als functie je aan de regels te laten houden, zodat je geen ban krijgt.

Sjoerd (link):

Basaapjes (link):
Want bij de docent is het toch ook zo; Stil of je gaat je maar melden.

Het ligt er toch echt net aan wat je doet, of je meteen wordt weggestuurd of niet.
Maar hoezo eerst een waarschuwing, voordat je procentjes krijgt? Het heet toch waarschuwingsniveau, dus eigenlijk is het zelf al een waarschuwing met als functie je aan de regels te laten houden, zodat je geen ban krijgt.

Elke docent is anders. En de mods zijn ook anders dan docenten.

Ik heb docenten die waarschuwen je 100x en ze doen nog niks.
en ik heb docenten die sturen je gelijk weg.

Hier is het beleid wel goed naar mijn mening. Niet te streng en niet te soft.

Jorzwa

Lid
Ik vind wel als je procenten krijgt dat je eigenlijk ook een berichtje moet krijgen met wat je fout dee (weet niet of het al zo is). Zodat je er de volgende keer op kan letten. Verder zijn de regels toch simpel zelfde als de meeste forums.

Wat Sjoerd zegt...
Het waarschuwingspercentage zijn je waarschuwingen en de ban is je straf.
Je krijgt dus vrij veel waarschuwingen voor je je straf krijgt; moeten we dan ook nog waarschuwingen voor de waarschuwingen gaan geven? Pas op want anders krijg je een waarschuwing!
Lijkt me niet.
Bovendien heb ik je onderschrift al 2x aangepast en er duidelijk ingezet dat het zwartmaken was. Als je het dan weer terugzet (zij het op subtielere wijze) dan weet je zelf ook wel dat dat niet de bedoeling is.

De regels an sich zijn ook hartstikke duidelijk. Het is niet zo dat we steeds waarschuwen voor dingen die niet in de regels staan.

G

Guest

Guest
Tja, maar ik heb Ewan zwart lopen maken, en dan verwijderen ze eerst 2x mijn onderschrift, en daarna krijg je per direct waarschuwing.
Beter sturen ze me een duidelijke PM dat ik ewan niet mag zwartmaken in t onderschrift.
Ja wist ik veel, me zusje zat erop te kloten en haalde dat van Ewan weg.
dan weet je als nog niks.

Sjoerd

Lid
Basaapjes (link):
Tja, maar ik heb Ewan zwart lopen maken, en dan verwijderen ze eerst 2x mijn onderschrift, en daarna krijg je per direct waarschuwing.
Beter sturen ze me een duidelijke PM dat ik ewan niet mag zwartmaken in t onderschrift.
Je zusje zat er op te kloten.. Dat vind ik dus wel een hele trieste smoes. Eigenlijk hoor je de regels gewoon te kennen, dus je moet blij zijn dat er nog waarschuwingen worden gegeven voordat je waarschuwingsniveau omhoog gaat..?

Basaapjes (link):
Je zusje zet er ook vast iets als * dit is zwartmaken, weggehaald dus * neer
emo.gif

G

Guest

Guest
Sjoerd (link):

Basaapjes (link):
Je zusje zat er op te kloten.. Dat vind ik dus wel een hele trieste smoes. Eigenlijk hoor je de regels gewoon te kennen, dus je moet blij zijn dat er nog waarschuwingen worden gegeven voordat je waarschuwingsniveau omhoog gaat..?

Zeg ik dan dat zij het heeft gedaan?
Het zou een voorbeeld kunnen zijn.

En lennard
Daarvoor bedoelde ik het

Je vergelijking met een docent is erg slecht trouwens. Me enige 10 procent kwam door een dubbelpost, dus ik heb niet zoveel moeite met die procenten. Gewoon aan de regels houden en je hebt nergens last van.

Caner

Held
Basaapjes (link):
Hoi!

A. Iemand zwartmaakte
B. Spamde

Voor het zwartmaken heb ik geen verdere informatie gekregen van one2xs, ze verwijderden eerst een paar keer mijn bericht en daarna kreeg ik direct 25%, zonder er een waarschuwing van gehad te hebben.

Vervolgens spam ik in het Runescape Topic; Runescape Faaalt, wat ik niet op die manier bedoelde. Ik bedoelde namelijk dat runescape bij mij faalt, maar meestal pakken mensen het anders op. En hier heb ik ook geen informatie van gehad. Maar terrecht dat de MODs het anders opnemen :/

Nu is mijn suggestie dat er eerst een duidelijke waarschuwing uitgaat voordat er per direct procenten worden gegeven. Want bij de docent is het toch ook zo; Stil of je gaat je maar melden.

Hoop dat jullie het met me eens zijn, want zoals ik mijn procenten heb gekregen vind ik niet eerlijk.
En voor de mensen die zeggen; Ja dan had je maar moeten opletten vind ik echt dom, want ik vind dat je eerst een waarschuwing moet krijgen.

Bas

De onderstreepte zin is gewoon een teken dat ze je willen waarschuwen. Waarom zouden ze anders de bericht verwijderen? Als je er mee door gaat verwacht je wel 25%

G

Guest

Guest
Max (link):

Basaapjes (link):
Hoi!

A. Iemand zwartmaakte
B. Spamde

Bas

De onderstreepte zin is gewoon een teken dat ze je willen waarschuwen. Waarom zouden ze anders de bericht verwijderen? Als je er mee door gaat verwacht je wel 25%

Voor hetzelfde geld zou diegene mijn wachtwoord kunnen weten en het weg hebben kunnen halen.
Is het dan duidelijker voor je? :/

Sjoerd

Lid
Basaapjes (link):
Voor hetzelfde geld zou diegene mijn wachtwoord kunnen weten en het weg hebben kunnen halen.
Is het dan duidelijker voor je? :/

Als jij doorhebt dat iemand je wachtwoord weet/wist dan verander je deze en maak je een ticket?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan