Waarschuwings niveau afname.

G

Guest

Guest
Je strafblad wordt toch ook niet verwijderd als je je een jaar goed gedraagt?

Kjeld

New member
Livonias (link):

Ik heb in het verleden iets stoms gedaan (maakt verder niet uit wat). Als ik in de 4 opvolgende jaren nog in aanraking met de politie zou komen zou ik een probleem gehad hebben. Daarna is het kwijtgescholden. Was dan wel geen strafblad maar komt in principe op hetzelfde neer.

Inmiddels weet ik me altijd netjes te gedragen enzo, en dus ben ik weer helemaal clean bij de politie
yummie.gif

Overigens ben ik gewoon tegen. Laat die 95% gewoon een extra motivatie zijn om gewoon je best te blijven doen om die 5% er niet bij te krijgen.

Met het kwijtschelden van waarschuwingspercentage vraagt iedereen eigenlijk om het krijgen van een extra kans om het weer te kunnen verkloten. Ik ben al 4 jaar en 3 dagen lid, en ik sta nog steeds op 0%.

Timvz

New member
hmm, had nog niet aan bepaalde punten gedacht en mijn eigen mening gaat langzamerhand ook uit naar niet. toch bedankt voor de reacties!

Antonn

New member
Livonias (link):

Neen, maar zodra je 18 bent word deze wel geleegd geloof ik. Dan kan je je domme dingen die je vroeger deed achter je laten.

Zoiets willen we hier dus ook ongeveer bereiken.

Robindh

Active member
Marjolein (link):
Volgens mij weet je best wel dat dit al vaker is voorgesteld en afgekeurd...
Eigenwijs om het toch weer te proberen?

Nee, Lennard vond het ooit een goed idee om op een aantal zaken een geldigheidsnorm van een tijd te doen.

Dus stel je krijgt 10% voor dubbelposten, dan verdwijnt de 10% na een jaar.

Als je dan binnen een jaar dit 10x doet dan krijg je natuurlijk wel een ban.

G

Guest

Guest
Antonn (link):

Livonias (link):

Neen, maar zodra je 18 bent word deze wel geleegd geloof ik. Dan kan je je domme dingen die je vroeger deed achter je laten.

Zoiets willen we hier dus ook ongeveer bereiken.

Niet alles halen ze weg, sommige zwaren delicten blijven

Bremdecoolste

New member
Ik ben het er mee eens, want ik was hier nieuw, en ik wist toen nog niet dat je bijvoorbeeld maar 1x mocht BUMPen, en daar heb je dan bijvoorbeeld dus toch een keer waarschuwingprocenten voor gekregen. En ja, i kweet dat het in de regels staat, maar zeg nou zelf: ik weet bijna zeker dat %95 hier niet al die regels gat lezen. Ik heb dat ook niet gedaan. Meestal heb ik ze vanzelf te horen gekregen.

Lennard

Active member
Bremdecoolste (link):
Ien ik wist toen nog niet dat je bijvoorbeeld maar 1x mocht BUMPen, en daar heb je dan bijvoorbeeld dus toch een keer waarschuwingprocenten voor gekregen. En ja, i kweet dat het in de regels staat, maar zeg nou zelf: ik weet bijna zeker dat %95 hier niet al die regels gat lezen.
Die regel staat in elk topic onder het reageervak.

Alemaalte

New member
Kjeld (link):

Livonias (link):

Ik heb in het verleden iets stoms gedaan (maakt verder niet uit wat). Als ik in de 4 opvolgende jaren nog in aanraking met de politie zou komen zou ik een probleem gehad hebben. Daarna is het kwijtgescholden. Was dan wel geen strafblad maar komt in principe op hetzelfde neer.

Inmiddels weet ik me altijd netjes te gedragen enzo, en dus ben ik weer helemaal clean bij de politie
yummie.gif

Overigens ben ik gewoon tegen. Laat die 95% gewoon een extra motivatie zijn om gewoon je best te blijven doen om die 5% er niet bij te krijgen.

Met het kwijtschelden van waarschuwingspercentage vraagt iedereen eigenlijk om het krijgen van een extra kans om het weer te kunnen verkloten. Ik ben al 4 jaar en 3 dagen lid, en ik sta nog steeds op 0%.

Jij was al volwassen toen je begon
yummie.gif

Alsnog tegen, het geeft inderdaad enkel een motivatie om je weer slecht te gaan gedragen.

G

Guest

Guest
Lennard (link):

Bremdecoolste (link):
Ien ik wist toen nog niet dat je bijvoorbeeld maar 1x mocht BUMPen, en daar heb je dan bijvoorbeeld dus toch een keer waarschuwingprocenten voor gekregen. En ja, i kweet dat het in de regels staat, maar zeg nou zelf: ik weet bijna zeker dat %95 hier niet al die regels gat lezen.
Die regel staat in elk topic onder het reageervak.

Los van het feit dat je zelf verantwoordelijk bent voor het lezen en navolgen van de regels.

Als je aangehouden wordt op straat omdat je geen verlichting hebt zeg je toch ook niet tegen meneer de Agent "Ja sorry, maar wie houdt zich nou met dat soort regeltjes bezig"? lol

Freestyle

New member
Om als voorbeeld als mij zelf te nemen, ik heb 95% heb denk ik een jaar geleden ofzo mjin laatste procenten gekregen, en ik word verbannen dan is adt voor 1maandje. Is het iets stoms, en ik mail lennard er van. Dan is lennard echt niet de eerste die nee zou zeggen om mij van one2xs te weren.

Bovenaan