Walliekaart punten niet gekregen

Hallo,

Ik heb samen met Skizow wat gehandeld. En ik heb hem 3 van mijn walliekaart laten gebruiken. En de rest (7 euro) op one2xs voor mijn account. Maar ik heb geen punten ontvangen. (rond 18.53 op 26 mei heb ik walliekaart gebruikt)
Toen ik alles had ingetypt, en punten wou gaan ontvangen enzo, Zei het schermpje dat het allemaal goed was. En dat ik niks meer hoefde te betalen enzo...

Mvg,
Willem

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard heeft de afgelopen dagen tentamens gehad, Ruben zit nog middenin zijn examen dus de tickets worden idd niet gelijk afgehandeld. Maar als ik het goed begrijp wilde je de rest van je wallie (7 euro) inwisselen voor punten maar die heb je niet gehad? Veel gebruikers vergeten bij het laatste schermpje op "klik hier om de betaling af te ronden" te klikken waardoor dit soort problemen ontstaat. Maar goed, van het weekend zal 1 van de beheerders denk ik wel de tickets afhandelen...nog ff geduld dus.

Ik heb er volgens mij wel opgeklikt, Maar ik wist niet dat ze tentamens en examens hadden. Dus Srry
hypocrite.gif

Jurgen

Lid
Je hebt dan waarschijnlijk niet op "Terug naar de website" geklikt of zoiets, waardoor het systeem je niet zag en geen punten heeft gegeven.

Bovenaan