Warrock Injectors maken.

G

Guest

Guest
Is het verboden om Warrock Injectors te gaan verkopen die zelf zijn gemaakt?

Wat is het;
Een injector is een programma dat een .dll file zoekt en die inject in warrock.
Die dll is een hack, niet de injector.

Btw;
Ze kunnen one2xs hier niet op aanspreken omdat de warrock admins ze zelf ook maken.
Althans, dit blijkt uit leden van Warrock.

Vragen?
Reageer.

ik denk dat het wel mag, zijn het alleen cheats/hacks voor de spelletjes zonder dat je gegevens van iemand krijgt ofzo?

Remonb

Lid
meestal is de injector de zogenaamde "plaatser" van de cheat/hack files, het is niet het hacken van pcs of gegevens etc. maar meer on eindig ammo, of dat je niet dood kan gaan, door muren kan kijken enz
yummie.gif

Hacken is ten strengste verboden op WarRock/GamersFirst ik vindt dan ook dat de injectors niet mogen gereleased worden..

Het is kortom het spel verzieken voor derden, die wel graag spelen.

Mvg

M.Brakels

G

Guest

Guest
Kevmaus (link):
Hacken is ten strengste verboden op WarRock/GamersFirst ik vindt dan ook dat de injectors niet mogen gereleased worden..

Het is kortom het spel verzieken voor derden, die wel graag spelen.

Mvg

M.Brakels

Ze doen geen vlieg kwaat, zijn veilig en het is niet een hack file.
Alleen een ´Plaatser´.

Dus ik denk dat het mag?

Het "plaatst" de hack en die is "verboden" dus ook het plaatsen van een hack is "verboden".

Dus ik vindt dit niet mogen, ik speel zelf WarRock, maar als k hackers zie met Unl.Ammo/Invisible/Speed/Superjump/OPK en dat soort dingen dan ga ik niet mee doen? en leave ik de room..

En je kan wel degelijk gegevens zoals o.a. IP/UserID/Wapen die je draagt/HPs

Dus het is wel een hack, en niet toegestaan!

Mvg,
M.Brakels

G

Guest

Guest
De hack ( Dll )
De injector is niet verboden in warrock.

Wouterr

Wouter de router
Ik maak zelf DLL/Injectors maar ik gebruik het zelf niet (OOk voor geld te verdienen koop ik ze.)
Ik denk en hoop dat het mag
smile.gif

Wat heb je dan aan een injector zonder dll?
kortom die 2 horen bij elkaar, dus allebij verboden, ik wil niet de pret bederven, maar als we hier nu ook nog hackers gaan supporten wordt het er niet beter op..

Mijn antwoord blijft NEE.

M.Brakels

G

Guest

Guest
Dan is het nu de vraag een MOD´s
Injectors maken?
Dit is GEEN hack.

Rik

Eindbaas
Voor zover ik weet zijn het tools gemaakt speciaal voor het hacken van een spel. Daarmee zijn ze dus verboden op one2xs.

Zoals we dat noemen op WarRock, Whine kid, f1 please
biggrin.gif

Nee, hier mag veel, zolang het niet over hacken/fakehacks/scammen gaat..

Rik

Eindbaas
Zolang wij er geen gezeik mee (kunnen) krijgen staan wij vrij veel toe. Maar met hacks kan je heel veel gezeik krijgen.

Ik neem aan dat het niet toegestaan is.
Ik heb ook hacks gemaakt voor WarRock.
Je zei dat zn injector niets kwaad doet, jawel in elke standaart injector zit een Trojan de meesten zeggen dat die niets kwaad doet maar tog wel iets.

Mischien ken je www.warrock-hack.nl njah ik ben daar moderator geweest een lange tijd dus ik weet er genoeg over.

Ps. de admins maken ze echt niet zelf hoor, waarom zouden ze hun eigen spel verzieken

G

Guest

Guest
Kingunit (link):
Ik neem aan dat het niet toegestaan is.
Ik heb ook hacks gemaakt voor WarRock.
Je zei dat zn injector niets kwaad doet, jawel in elke standaart injector zit een Trojan de meesten zeggen dat die niets kwaad doet maar tog wel iets.

Mischien ken je www.warrock-hack.nl njah ik ben daar moderator geweest een lange tijd dus ik weet er genoeg over.

Ps. de admins maken ze echt niet zelf hoor, waarom zouden ze hun eigen spel verzieken

1 administrator maakt ze wel, een G1-Admin nogwat
Maar in de injectors van Visual Basic niet >.<

Hacks IN het spel zijn niet illegaal; ze zijn alleen illegaal in het spel zelf. dus niet strafbaar volgens de wet zover ik weet.

Dit denk jij, echter kan je er wel degelijk gegevens mee ophalen (ESN Hack) o.a. IP, User-ID (Waarmee je inlogt NIET nickname), hps, wapens die je draagt..

en alleen als het IP ophalen is verboden in NL..

Dus WEL verboden..

M.Brakels

Bovenaan