Warrock Injectors maken.

Kevmaus (link):
Dit denk jij, echter kan je er wel degelijk gegevens mee ophalen (ESN Hack) o.a. IP, User-ID (Waarmee je inlogt NIET nickname), hps, wapens die je draagt..

en alleen als het IP ophalen is verboden in NL..

Dus WEL verboden..

M.Brakels

U mean ESP.
Een injector is gewoon illegaal.
Het is gewoon een stukje van de hack, zonder injector kun je niet hacken op warrock dus het is het gewoon illegaal.

Ordian

Lid
Kevmaus (link):
Dit denk jij, echter kan je er wel degelijk gegevens mee ophalen (ESN Hack) o.a. IP, User-ID (Waarmee je inlogt NIET nickname), hps, wapens die je draagt..

en alleen als het IP ophalen is verboden in NL..

Dus WEL verboden..

M.Brakels
Offtopic:
Dus mijn website die het IP van de aangemelde gebruiker opslaat is dus illegaal? Dan is bijna elke website illegaal
smile.gif

Back2Topic:
Een injector is niet illegaal. Maar volgens de user-agreement/license die je geaccepteerd mogen er geen plugins/libraries/bestanden geïnjecteerd worden in het proces spel. Maar je support wel de hacker door een injector vrij te geven, maar even zoeken op google en je hebt hetzelfde alleen gratis.

G

Guest

Guest
Eff wat dingen beantwoorden;

Nee, een injector kan GEEN gegevens ophalen, althans niet die van mij denk ik?
Op google kunnen ze eventuele virussen bevatten en zijn de meeste zonder visual basic gemaakt. De dll file kan in het mapje van warrock worden geplaatst, dat moet op een speciale plek dus een injector is eventueel niet nodig.

Btw
Verwacht niet teveel van warrock
het is een gratis game.

Nee, als beheerder van een site, mag/kan dit, maar als mede speler hoor jij mijn IP niet te weten ofwel?

en gratis game?
Ik betaal ervoor, ik speel ZombieMode om hackers te ontlopen..

Bovenaan