Googlebot en die andere bij online lijst? (niet gast of lid)
V Verwijderd lid 399 Guest 26 mrt 2009 #2 Googlebot en die andere bij online lijst? (niet gast of lid)
Rogier New member 26 mrt 2009 #3 die kijkt of hij links kan vinden die dan in de google zoekmachine komen =]
Merlin New member 26 mrt 2009 #5 Das inderdaad zoals hierboven al verteld een digitale bot die de site indexeert... Zo heeft iedere zoekmachine wel zon geval
Das inderdaad zoals hierboven al verteld een digitale bot die de site indexeert... Zo heeft iedere zoekmachine wel zon geval
Sjoerd Active member 26 mrt 2009 #6 En als ik dat met mijn botje doe, staat hij er niet tussen als Sjoerdbotding edit: Google bezoekt om de 50 seconden een pagina
En als ik dat met mijn botje doe, staat hij er niet tussen als Sjoerdbotding edit: Google bezoekt om de 50 seconden een pagina
L Lennard Active member 26 mrt 2009 #8 Sjerdo: En als ik dat met mijn botje doe, staat hij er niet tussen als Sjoerdbotding edit: Google bezoekt om de 50 seconden een pagina Ja, hij doet nu alleen PayPal, Googlebot en Yahoo! Bot opmerken.
Sjerdo: En als ik dat met mijn botje doe, staat hij er niet tussen als Sjoerdbotding edit: Google bezoekt om de 50 seconden een pagina Ja, hij doet nu alleen PayPal, Googlebot en Yahoo! Bot opmerken.
L Lennard Active member 26 mrt 2009 #10 Ja, als je opwaardeert via PayPal dan komt er een bot van hun langs om de opwaardering te verifiëren.
Ja, als je opwaardeert via PayPal dan komt er een bot van hun langs om de opwaardering te verifiëren.