Watchlist + Beloning

Antonn

New member
Het idee is dat als je een topic maakt je de mogelijkheid krijgt een vakje aan te vinken waardoor het topic meteen in je watchlist komt te staan. Ik denk dat zowat iedereen wel zn eigen topics in watchlist wilt. Het andere idee is dat als iemand suggestie geeft... En die geaccepteert is... Zodra die is uitgevoerd die miss beloning krijgt.

Braam

New member
Nadat je hem gemaakt heb, druk je op het witte plusje in het groene rondje en staat die ook meteen in je watchlist

Antonn

New member
Weet, maar met bv ipod duurt dat zo lang
sm_eerie.gif

Antonn

New member
Savonds smokkel ik iPod mee naar bed zodat ik me niet verveel. Dan ga ik op o2xs
yummie.gif
batterij is nu wel rood en begin moe te worden
redface.gif

Mikeschippers

New member
Ik vind het idee van de watchlist wel wat hebben, maar dat mag dan best onderaan Lennards lijst.

Wat betreft de beloning voor de suggesties, niet doen.

Maartenl

New member
Een suggestie doe je om in dit geval one2xs te verbeteren, niet om een zelf beter van te worden.

Antonn

New member
Mikeschippers (link):
Ik vind het idee van de watchlist wel wat hebben, maar dat mag dan best onderaan Lennards lijst.

Haha, heb gwn meer pnte nodig
yummie.gif

Maartenl (link):
Een suggestie doe je om in dit geval one2xs te verbeteren, niet om een zelf beter van te worden.

Is niet voor mezelf maar voor heel o2xs. Mike vind het toch ook goed idee?

Mikeschippers

New member
Vriendje (link):

Mikeschippers (link):

yummie.gif

Maartenl (link):

Ik vind de watchlist een goed idee, maar de beloning niet.

Antonn

New member
Mikeschippers (link):

Vriendje (link):

Mikeschippers (link):

yummie.gif

Maartenl (link):

Ik vind de watchlist een goed idee, maar de beloning niet.

Weet, maar ik dacht dat maarten het over watchlist idee had xp

G

Guest

Guest
Dan krijg je allemaal onzinnige suggesties in de hoop dat ze er iets voor krijgen.

En suggesties dien je vrijwillig in, One2xs moet alle hostings ook betalen met geld, dan gaan ze niet gratis punten o.i.d. weggeven.

Bovenaan