Watchlist idee

August

Test
Hey,
ik heb een watchlist idee.
Zie het plaatje.
Het is de bedoeling dat dit dan ook in sub-fora en topics komt.

450451.png

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nah. Soms heb je echt veel te veel dingen in je watchlist. Dan is het echt onhandig.

Wiitse

New member
En voor de mensen die te veel erin zetten een optie om het uit te zetten bij de forum instellingen. Dat kost een minuut werk om erbij te maken.
yummie.gif

V

Verwijderd lid 399

Guest
Of een virus downloaden
biggrin.gif
!

Lennard (link):
Of alleen de eerste 5 laten zien
biggrin.gif

Die is wel beste denk
yummie.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard (link):
Of alleen de eerste 5 laten zien
biggrin.gif

de eerste 5 die op ongelezen staan dan. Ik heb ook oude topics erin staan waarin niet meer gereageerd word maar die ik niet wil verwijderen, ik heb geen behoefte om die in dat lijstje te zien staan dan
yummie.gif

Jenner

Active member
Voor de mensen die niet op zoiets wachten ben bezig met een extention voor Google Chrome
wink.gif
Morgen klaar
wink.gif
Showt de laatste 5 beantwoorde topics uit je watchlist. Het enige wat ik nog moet doen is manier om het menu te laten zien. Kan ik misschien ook uitbrengen voor Firefox en Safari. (Kan je met IE ook plugins maken?)

Bjarnootjuh

New member
Jenner (link):
Voor de mensen die niet op zoiets wachten ben bezig met een extention voor Google Chrome
wink.gif
Morgen klaar
wink.gif
Showt de laatste 5 beantwoorde topics uit je watchlist. Het enige wat ik nog moet doen is manier om het menu te laten zien. Kan ik misschien ook uitbrengen voor Firefox en Safari. (Kan je met IE ook plugins maken?)

Mag dat van Lennard? Meestal wilt hij het script controleren.

Jenner

Active member
Bjarnootjuh (link):

Jenner (link):
wink.gif
Morgen klaar
wink.gif

Mag dat van Lennard? Meestal wilt hij het script controleren.

Zoveel valt er niet aan te controleren. Het is puur javascript. Met ajax de watchlist ophalen en die weergeven in een menuutje
wink.gif

Wiitse

New member
Ik ben ook eens bezig geweest met een Google Chrome extensie voor pbs, maar dat wilde hij ook niet.

Brecht

New member
Het lijkt me geen slecht idee. Want je kan misschien instellen in je profiel of je dat wilt of niet. Das ook nog een oplossing!

Jenner

Active member
Wiitse (link):
Ik ben ook eens bezig geweest met een Google Chrome extensie voor pbs, maar dat wilde hij ook niet.

Maar dan checkte hij om de paar minuten of je een pb had? Dat is nogal veel request vragend
wink.gif
Watchlist ophalen doet ie alleen als je hem ook werkelijk nodig hebt en niet elke keer als je een pagina laadt.

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jenner (link):

Wiitse (link):

Maar dan checkte hij om de paar minuten of je een pb had? Dat is nogal veel request vragend
wink.gif
Watchlist ophalen doet ie alleen als je hem ook werkelijk nodig hebt en niet elke keer als je een pagina laadt.

Bovendien is het natuurlijk niet de bedoeling dat er allerlei 3rd-party apps en extenties komen van one2xs die zich officieel noemen, terwijl we er niks vanaf weten
yummie.gif

Bovenaan