Watchlist op forumindex

Aarclay

Active member
Ik wil graag de wachtlist op de forumindex...
Kan dat Len? Gesorteerd op laatste recente reactiedatum.

Lennard

Active member
Dus al je topics (of een paar ofzo, maar t gaat om het idee) die in je watchlist staan op de forumindex weergeven?

Aarclay

Active member
Ja, de laatste vijf/tien waar recent in gereageerd is, met daaronder een verwijzing naar de gehele pagina.

Janm

Active member
Ja, ik gebruik normaal nooit watchlist maar dan wil ik het wel gaan gebruiken
smile.gif

Wazoe

New member
Ik dacht dat er al eens een google chrome api door iemand gemaakt was hiervoor? Of ben ik verkeerd?

Bjarnootjuh

New member
Wazoe (link):
Ik dacht dat er al eens een google chrome api door iemand gemaakt was hiervoor? Of ben ik verkeerd?

Jup, door jenner, maar hij bedoeld anders denk ik.

V

Verwijderd lid 399

Guest
Wazoe (link):

Ja maar die is verwijderd
sadley.gif

Wazoe

New member
Nielsie (link):

Wazoe (link):

Ja maar die is verwijderd
sadley.gif

Was nochtans handige app.

Aarclay

Active member
Nielsie (link):
Dus komt dit nog? Is een goed idee

Bij elke feature-request gaan toch bellen bij Lennard thuis rinkelen? Of.....?

Wacht eens zijn reactie af, misschien heeft hij het wel druk, zit hij in het begin van de examentijd of is hij bezig met een spoedcursus autorijlessen, als hij die nog niet heeft?

Lennard

Active member
Examen heb ik al gehad, rijbewijs heb ik al, dus geen enkel excuus gaat op.
cry.gif

Het wordt een beetje standaard, maar "het komt op de todo lijst". Het idee is goed, maar het forum is nog te traag om daar nu nieuwe dingen aan toe te voegen, ik wil die eerst weer goed snel hebben.
Maar inderdaad, ik studeer ook nog en one2xs kost al handenvol tijd en heel af en toe heb ik zelfs nog iets van een sociaal leven dus heel veel tijd voor nieuwe features heb ik helaas niet.
yummie.gif

Bovenaan