Watchlist

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nick
  • Startdatum Startdatum
Ja, er waren een stuk of 10 users die het een beetje gebruikten, hopen dat dat een beetje stijgt zo.
emo.gif

Fskpro:
Zo, nu komt mijn naam in de nieuwsbrief omdat ik zon goed idee had.
xd.png

en mijn naam omdat ik de plek aangaf waar de watchlist eventueel zou kunnen komen
yummie.gif

is het handig dat het ook bij topic staat?
naast PBs
en ook op topic paginas

Nielsie:
is het handig dat het ook bij topic staat?
naast PBs
en ook op topic paginas

Dan wordt het veel te druk.

Nog 1 suggestie:
Dat je meteen naar de laatste (ongelezen) post gaat bij de watchlist?
biggrin.gif

Ik snap het niet..
Volgens mij zijn er maar een aantal mensen die het gebruiken. En als zijn het er meer; is het dan zon moeite om even "Home" te klikken en in het menu "Watchlist" aan te klikken?
Ik vind het echt heel erge onzin..
emo.gif

Jurrie:
Ik snap het niet..
Volgens mij zijn er maar een aantal mensen die het gebruiken. En als zijn het er meer; is het dan zon moeite om even "Home" te klikken en in het menu "Watchlist" aan te klikken?
emo.gif

Watchlist is deel van het forum en daarom staat dit vanaf nu bij het forum. Klinkt mij logisch
smile.gif

Publitime:

Jurrie:
Ik snap het niet..
emo.gif

Watchlist is deel van het forum en daarom staat dit vanaf nu bij het forum. Klinkt mij logisch
smile.gif

Zo beter?
emo.gif

Jurrie:

Publitime:

Jurrie:
Ik snap het niet..
emo.gif

smile.gif

Zo beter?
emo.gif

Zo beter? Ik geef je gewoon een uitleg die MIJ logisch klinkt
emo.gif

Jurrie:
Ik snap het niet..
emo.gif

t Is meer het probleem dat je elke vijf minuten moet kijken of er een nieuw bericht is gepost; nu kun je in een oogopslag zien of er nieuwe berichten zijn gepost.

Ja, want anders wordt het echt enorm onoverzichtelijk lijkt me.

Ik vind het zo al een hele verbetering tov voorheen.
yummie.gif

Lennard:
Ja, want anders wordt het echt enorm onoverzichtelijk lijkt me.

Ik vind het zo al een hele verbetering tov voorheen.
yummie.gif

ik kijk echt nooit op de forum index, maar een enkele keer per week
emo.gif

meestal gewoon via recente topics

Sjoerd:
ik kijk echt nooit op de forum index, maar een enkele keer per week
emo.gif

Ik kijk iedere dag minstens 20 keer op de forum index dus ik vind het zo wel handig

Terug
Bovenaan