Website telkens onbereikbaar

Heroeswar

New member
elkekeer als ik ga uploaden op mijn webserver dan ligt heel me website eruit... dit is nu al 4 dagen zo kan iemand helpen niemand reageerd toch op ticked dus vandaar de topic
confused.gif

gewoon heel me website weg lijkt net of ik word geddost
confused.gif

en het is ook zo dat als ik stop met uploaden dan ligt hij er ook nog eens uit voor een heledag...

website www.heroes-warr.com

Dankjewel alvast voor de hulp

En het duurt ook nog eens een hele dag totdat hij terug online is als ik ben gestopt met uploaden...

Marjolein

Miss Marjolein
Heroeswar (link):
Filezilla
redface.gif
maar ik kan ook al niet meer in mijn admin pannel
Horizontaal menu bovenin > bewerken > instellingen > verbinding

Heroeswar (link):
Filezilla
redface.gif
maar ik kan ook al niet meer in mijn admin paneel
Klopt, als je te vaak foutief inlogt wordt je IP op de blacklist gezet, je kan dan ook niet meer in je direct admin.

En je zegt dat je geen antwoord krijgt op je ticket, dit klopt want je heb er geen een open staan
wink.gif

Alemaalte

New member
Marjolein (link):

Heroeswar (link):
Filezilla
redface.gif
maar ik kan ook al niet meer in mijn admin pannel
Horizontaal menu bovenin > bewerken > instellingen > verbinding

Heroeswar (link):
Filezilla
redface.gif
maar ik kan ook al niet meer in mijn admin paneel
Klopt, als je te vaak foutief inlogt wordt je IP op de blacklist gezet, je kan dan ook niet meer in je direct admin.

En je zegt dat je geen antwoord krijgt op je ticket, dit klopt want je heb er geen een open staan
wink.gif

Dan mag dat toch eens afgezet worden, ik snapte al niet waarom ik er op mijn school niet opkon.
Wat moet je doen om af de blacklist te geraken of is dit automatisch?

Lennard

Active member
Mailtje/ticket sturen en je bent er weer vanaf.

Je komt er alleen op als je te veel connecties binnen een bepaalde tijd hebt of als je tig keer fout inlogt. Die teveel connecties is irritant ja; als je een boel kleine bestanden moet downloaden sta je er al snel op, maar die foute inlogdingen is prima zo, je moet gewoon niet 10x achter elkaar fout inloggen.

Milan

New member
Lennard (link):
Mailtje/ticket sturen en je bent er weer vanaf.

Je komt er alleen op als je te veel connecties binnen een bepaalde tijd hebt of als je tig keer fout inlogt. Die teveel connecties is irritant ja; als je een boel kleine bestanden moet downloaden sta je er al snel op, maar die foute inlogdingen is prima zo, je moet gewoon niet 10x achter elkaar fout inloggen.

Dit is inderdaad zéér irritant, als ik een website wil downloaden met CKeditor oid, kom ik elke keer voor een uur ofzo op de blacklist omdat die uit veele kleine bestanden staat
cry.gif

Braam

New member
Heroeswar (link):
Website licht er weer uit
confused.gif

Hier niet.

Quote:

Klik om de spoiler te openen

Warning: include(/home/heroeswars/domains/heroes-warr.com/public_html/includes/config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/heroeswars/domains/heroes-warr.com/public_html/includes/class_core.php on line 3333

Warning: include() [function.include]: Failed opening /home/heroeswars/domains/heroes-warr.com/public_html/includes/config.php for inclusion (include_path=.:/usr/local/lib/php) in /home/heroeswars/domains/heroes-warr.com/public_html/includes/class_core.php on line 3333

Configuration: includes/config.php does not exist. Please fill out the data in config.php.new and rename it to config.php

Heroeswar

New member
ja weet ik kan niet verder met uploaden omdat me host eruitligt aventoe ligt er gewoon eneens alle suit kan ik neit meer op me hostings... van webserver 2... en ook niet op admin pannel alles ligt er dan uit bij mij..

toevoeging op 27 december 2011, 13:08:50:
Status: Verbinden met 87.238.175.30:21...
Fout: Verbindingspoging onderbroken door gebruiker
Fout: Verbinding verloren
Fout: Kan niet verbinden met server
Status: Vertraagt verbinding voor 5 seconden als gevolg van een vorige mislukte verbindingspoging...

toevoeging op 27 december 2011, 13:11:24:
timeoutm.jpg

Heroeswar

New member
dankje lennard kan ik dit miss voor mmij zelf oplossen?

toevoeging op 27 december 2011, 13:33:49:
of ligt dit gewoon aan filezilla ofiets??

toevoeging op 27 december 2011, 13:42:35:
hij ligt ur weer uit wat is dit voor raar iets did heb ik ngo nooit gehad met one2xs altidj supper snelle upload enz en als ik nuj begin te uploade boom upload ligt er weer uit
confused.gif

Lennard

Active member
De firewall geeft aan "*Port Scan* detected", dus controleer je pc eens op virussen ofzo. Je bent voor zover ik me kan herinneren de eerste die er om die reden op staat, dus dat lijkt me meer aan jou liggen.

Maar je bent er weer af.

Heroeswar

New member
sta er weer in maar het is alleen als ik veel bestanden ga uploaden is er ook een reden waarom ik steets in die lijst kom te staan ik vindt het beetje raar worden en mijn virus scan zegt ook niks

ik heb ESET Smart Securty 5 en das echt een van mijn beste virus scans die ik ook heb gekocht....

Haal me er voor de laaste keer uit denk ik meot nog 670 bestanden uploaden en dan is upload klaar als goed is
redface.gif
als de host het weer niet begeeft kunnen jullie ook mis even kijken waarom dat ik steets in deze lijst terecht kom?

toevoeging op 27 december 2011, 14:03:25:
En wat is er dan presies mis ofzow metmijn ports?

Bovenaan