website verplaatsen naar One2XS

Kenzo

Lid
Heey zoiezo welkom hier en als je een host bij one2xs hebt kun je hem toevoegen in je direct admin(da) en je moet dan de nameservers van je domein veranderen( weet niet of dat kan bij weebly)

kenzo

Jmhm

Lid
Ik heb een host besteld en betaald hier maar zie nergens een Admin. en de naam kan ik in ieder gevalm bij Weebly kan ik veranderen voordat ik hem doorstuur naar hier.
Heb vanochtend al eens getest met doorsturen maar vanaf dan is mijn site niet zichtbaar !

Please help.
sadley.gif

Marjolein

Miss Marjolein
Als je een host besteld krijg je altijd een mailtje met gegevens om in te loggen in je direct admin.
En je krijgt dan tevens een domein: jenaam.one2xs.com. Maar het doorsturen zou gewoon moeten werken als je het goed gedaan heb.

Jmhm

Lid
Max:
jehostnaam.one2xs.com:2222 > Inloggen > Domein beheer ofzo > Domein toevoegen

Hartstikke bedankt, dat is alvast gelukt.
Alleen het doorlinken vanaf Weebly gaat niet, ik krijg dan hier de mededeling dat ik mijn bestanden in public html moet zetten !

Caner

Held
Jmhm:

Max:
jehostnaam.one2xs.com:2222 > Inloggen > Domein beheer ofzo > Domein toevoegen

Hartstikke bedankt, dat is alvast gelukt.
Alleen het doorlinken vanaf Weebly gaat niet, ik krijg dan hier de mededeling dat ik mijn bestanden in public html moet zetten !

De beste oplossing daarvoor is FTP:

jehostnaam.one2xs.com:2222 > Inloggen > FTP Management > Account aanmaken > Core FTP downloaden > Invullen wat ze vragen > Klik op public_html > Zet daar alles neer.

Jmhm

Lid
Max:

jehostnaam.one2xs.com:2222 > Inloggen > FTP Management > Account aanmaken > Core FTP downloaden > Invullen wat ze vragen > Klik op public_html > Zet daar alles neer.

Klinkt zo gemakkelijk maar ik kom er echt niet uit. Krijg zelfs geen ondersteuning na het sturen van n ticket, dus ik zit hartstikke vast !
frown.gif
sadley.gif

Jmhm:

Max:

Klinkt zo gemakkelijk maar ik kom er echt niet uit. Krijg zelfs geen ondersteuning na het sturen van n ticket, dus ik zit hartstikke vast !
frown.gif
sadley.gif

Gun de beheerders ook even tijd.
Het is een kwestie van goed lezen en op google rondneuzen

Jmhm

Lid
Uiteindelijk hulp gehad van een der beheerders, en ja hoor, hij heeft het voor me in orde gemaakt !

CHAPEAU !!
worshippy.gif

Bovenaan