Weer DDoS aanval?

Freestyle

New member
Lennard (link):
Ik weet niet wat het was, maar een DDoS was het waarschijnlijk niet.

Heb je dan misschien iets meer informatie?
Wat het misschien wel was. Want ik hoop niet dat er een hacker ofzo komt die one2xs kapot maakt oid.

Lennard

Active member
Nope, meer informatie heb ik niet; ik zou me er weinig zorgen om maken. Er staan meer websites op de server waar one2xs.com op draait (van mensen die niks met one2xs te maken hebben); het kan zijn dat daar iemand voor overlast zorgde o.i.d.

Semmiiee

New member
Azdinnn (link):
Je hoef toch echt niet telkens een topic aan te maken als er iets met o2xs is pff..

We willen gewoon informatie weten vanwaar het komt.
Maar als het geen Ddos was, wat kan het dan wel zijn?
confused.gif

Freestyle

New member
Semmiiee (link):

Azdinnn (link):
Je hoef toch echt niet telkens een topic aan te maken als er iets met o2xs is pff..

confused.gif

Ik ben het een keer 100% met semmiiee eens!

Ik bezoek deze website vaak en veel. En als hij het dan eventjes niet doet, wil ik graag weten waarom en hoe.

Tgrm

New member
Freestyle (link):

Semmiiee (link):

Azdinnn (link):

confused.gif

Ik bezoek deze website vaak en veel. En als hij het dan eventjes niet doet, wil ik graag weten waarom en hoe.

Sommige dingen daar hoor je je gewoon niet mee bezig te houden. Als ze het zouden weten en ze zouden het aan jou heel misschien gaan vertellen, wat dan?
sadley.gif

Freestyle

New member
Tgrm (link):

Freestyle (link):

Semmiiee (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Azdinnn (link):

confused.gif

Sommige dingen daar hoor je je gewoon niet mee bezig te houden. Als ze het zouden weten en ze zouden het aan jou heel misschien gaan vertellen, wat dan?
sadley.gif

Ik en waarschijnlijk ook meerdere zijn geïnteresseerd hoe het met one2xs gaat. en wat er gebeurt etc,
Natuurlijk zullen ze een hoop niet vertellen. Maar als de website down is oid. Dan vind ik eigenlijk wel dat wij er recht op hebben om er iets over te weten. Want het ze beheren onze spullen.
domeinen, hosting en punten.

Eleky

New member
En wat heb je er vervolgens aan als je weet waarom de server eruit lag?
Hij doet het toch weer?

Tgrm

New member
Freestyle (link):

Tgrm (link):

Freestyle (link):

Klik om eerdere quotes te tonen

Semmiiee (link):

Azdinnn (link):

confused.gif

sadley.gif

Ik en waarschijnlijk ook meerdere zijn geïnteresseerd hoe het met one2xs gaat. en wat er gebeurt etc,
Natuurlijk zullen ze een hoop niet vertellen. Maar als de website down is oid. Dan vind ik eigenlijk wel dat wij er recht op hebben om er iets over te weten. Want het ze beheren onze spullen.
domeinen, hosting en punten.

Als ze het zouden weten en ze zouden het aan jou heel misschien gaan vertellen, wat dan?

Als er echt problemen zijn met de server waar jij op zit en die ligt er minstens een dag uit... dan kun je misschien gaan mieren. One2xs zal je vast wel extra dagen e.d. geven als er echt iets stuk zal zijn of whatever...

Bovenaan