Welke is geschikt?

Simmers

New member
Welke is ongeveer geschikt voor een Habbosite waar ongeveer 50 mensen op moeten kunnen komen?

Ruben

New member
De goedkoopste
smile.gif

Edit: Ligt er btw aan wat je van plan bent er op te gaan zetten. Als je allemaal filmpjes gaat hosten dan red je het er niet mee.

Lennard

Active member
Je kunt altijd nog upgraden hea, dus als je gewoon goedkoop begint hoef je geen eeuwigheid te sparen voor een host die veel te groot blijkt te zijn.

Simmers

New member
Oke, ik ga er een nieuwssysteem enzo op zetten. Maarja, het is dus zo dat als de jaar voorbij is je dan weer kan verlengen en hoelang wordt hij dan verlengd?

Lennard

Active member
Telkens met 1 jaar. Je kunt hem ook alvast voor 3 jaar verlengen als je dat graag wil, maar t gaat per jaar.

Kenzo

New member
Heey lennard even mijn vraag snel tussendoor
smile.gif
;

ik ga een muzieksite beginnen waar mensen youtube filmpjes kunnen kijken en luisteren zoiets als : clipjes.nl / clippagina.nl natuurlijk veel mooier, uptodater en voor kinderen van 11 tot en met 18
maar wat voor host heb je daar ongeveer voor nodig??
( er komen dus veel liedjes op te staan
wink.gif
)
Laterr,,
Kenzo

Kenzo

New member
Ik ga er veel filmpje opzetten ongeveer 3000 en in de 1ste maand verwacht ik 2000 unieke leden.. Namelijk door veel promotie, heb veel contacten die iets voor me kunnen regelen, adverterem etc.

Kenzo

New member
Ruben dat snap ik maar welke host heb ik ongeveer nodig voor 3000 filmpje en 2000 unieke bezoekers??

Luukvdo

New member
Je kunt met een goedkoop pakket beginnen, als je dan ruimte/dataverkeer tekort komt kan je upgraden/dataverkeer bijkopen

Kenzo

New member
Ja dat kan ook
wink.gif
maar dan moet ik voldoende punten in voorraad hebben
ik ga deze maand het volgende doen :

- heel veel dls sparen voor promotie + verkopen
- enquetes enz invullen
- layouts verkopen ( dus ook maken xD )

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Kenzo:
Ruben dat snap ik maar welke host heb ik ongeveer nodig voor 3000 filmpje en 2000 unieke bezoekers??

Ligt weer aan hoe groot een pagina is / de plaatjes die geladen worden. Als je 200 plaatjes van 1MB groot op je site propt is je dataverkeer zo op natuurlijk.

Ik gebruik voor mywerewolf een light hosting, en daar heb ik tot nu toe meer dan genoeg aan gehad.

Krm

Active member
ik gebruik ook altijd een light hosting en daar had ik vaak ook nog 2 a 3 sites op
nu gebruik ik voor simpelrijk.nl een starters host volgens mij

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Beste is gewoon om met een starter / light te beginnen. En dan kan je vanuit daar een maandje testdraaien. Als je minder leden krijgt dan verwacht (gebeurd nog wel eens xD) dan heb je genoeg aan die lighthost. Anders upgrade je hem gewoon totdat je genoeg dataverkeer hebt.

Krm

Active member
en je moet niet zo worden net als klikgigant dat ze 240.000 banner vieuws krijgen en dat ze dan suspended gaan
yummie.gif

Bovenaan