welkom tekst

Freestyle

New member
Welkom op one2xs de plek om voor je gratis hosting en / of domeinnaam te sparen! Op deze pagina zie je een overzichtje van alle recente dingetjes op one2xs die je misschien interessant vindt. Mocht je de volgorde hiervan niet handig vinden dan kun je dat aanpassen door te slepen.

I.P.V

Welkom op one2xs; de plek om voor je gratis hosting en / of domeinnaam te sparen! Op deze pagina zie je een overzichtje van alle recente dingetjes op one2xs die je misschien interessant vindt. Mocht je de volgorde hiervan niet handig vinden dan kun je dat aanpassen door te slepen.

Lennard

Active member
Hij heeft juist een ; weggehaald.
emo.gif

Die ; hoort daar, zonder die klopt het grammaticaal niet.

Marjolein

Miss Marjolein
ipv ; zou je ook een komma kunnen gebruiken toch?
"welkom op one2xs, (= rustpunt) de plek om...."

Mikey

Member
lennard heeft gelijk, die ; geeft zowel een rustpunt als een attentiewaarde aan voor dat wat volgt, namelijk een korte omschrijving van wat one2xs inhoudt.

Lennard

Active member
Ik zou dan eerder een dubbele punt ervan maken, t is een uitleg van one2xs, een komma gaat meer verder in de zin zegmaar.

Maar zoveel maakt het niet uit toch?
emo.gif

Marjolein

Miss Marjolein
nee, maakt niet uit of je een , of : of ; er neer zet, als er maar wat staat want zonder iets klopt er helemaal geen fluit van
yummie.gif

Mikey

Member
Lennard (link):
Ik zou dan eerder een dubbele punt ervan maken, t is een uitleg van one2xs, een komma gaat meer verder in de zin zegmaar.

emo.gif

ach, een beetje kommaneukerij mag toch wel?
schater.gif

Paull

New member
Mikey (link):

Lennard (link):

emo.gif

ach, een beetje kommaneukerij mag toch wel?
schater.gif

hahaha helemaal mee eens. Voor de rest doet one2xs het toppie toch!
pompom.gif

Bovenaan