Wie stemt wat in een Poll?

Hey,

Ik had net even de bekende suggesties bekeken en hij stond er niet in dus bij deze mijn idee:
Misschien een leuk/goed idee dat als de topicstarter een poll start, dat hij/zij kan zien wie op wat heeft gestemt, dus alleen de topicstarter, niet de overige leden.
Ja, ik weet dat de moderators dit kunnen zien, maar waarom de TS niet?

Dan zou het als extra optie erbij moeten en niet standaard worden.
Soms wil je gewoon anoniem blijven, maar ik kan me ook voorstellen dat je wil zien wie wat heeft gestemt omdat sommige leden re-presentatiever zijn als andere.

Extra idd.
En ja als je anoniem wilt blijven, miss een optie om als anoniem te stemmen?
Net als hyves, anoniem respect.
emo.gif

Caner

Held
Azdinnn (link):
Extra idd.
En ja als je anoniem wilt blijven, miss een optie om als anoniem te stemmen?
Net als hyves, anoniem respect.
emo.gif

Als je gold bent, zie je toch wel wie gestemd heeft.
smile.gif

Maar ik vind dit wel een goed idee. Want ik wil ook wel is weten wie op wat heeft gestemd, maar het enige probleem is: dat is privacyschending. Want als jij een topic start met Vind jij moslims wel aardig? en je bent (stel je voor) zelf een moslim en ziet achterhand dat iemand op Ik haat hun stemde, en je weet precies wie, haat je hem met je hele leven (overdrijving
emo.gif
). Maar het is zo dat de sfeer dan helemaal word verpest. Dan haten jullie elkaar en maken weer cyberconflict etc.

G

Guest

Guest
@Max
Dan discrimineer je tegelijk.
En dat is al verboden

Ik vind overgens niet dat het echt nodig is.
Bovendien laten mensen ookeen reactie in topic achter.

//Als extra optie kan t wel//

Max (link):
Maar het is zo dat de sfeer dan helemaal word verpest. Dan haten jullie elkaar en maken weer cyberconflict etc.
Dit.
Als iemand layout aanbiedt en een poll maakt met "Vinden jullie mijn layout mooi?" en een paar mensen stemmen op NEE! dan krijg je ruzie enzo.

Lennard (link):

Max (link):
Maar het is zo dat de sfeer dan helemaal word verpest. Dan haten jullie elkaar en maken weer cyberconflict etc.
Dit.
Als iemand layout aanbiedt en een poll maakt met "Vinden jullie mijn layout mooi?" en een paar mensen stemmen op NEE! dan krijg je ruzie enzo.

Maar kan er dan niet komen, als je in de POLL stemt dat je een bericht moet plaatsen. Over jou stem?

Sjoerd

Lid
Patricka (link):

Luukvdo (link):
Ik denk dat je daar alleen maar spam van krijgt

Daar zijn andere maatregelen voor
emo.gif
biggrin.gif

Onder andere; niet doen wat jij zei.

Bovenaan