Wijziging VPS pakketten

Daoloth

New member
Safetyfans (link):
jammer rottig ik heb wachtrij van stream al op 30 mensen zitten die stream willen.

Dat lijkt me overdreven. Als je 30 klanten hebt, die en product van je willen afnemen
Dan snap ik niet wat je nog op one2xs doet
One2xs is een site voor gratis hosting en domein

Dylano

New member
Dat is wel heeel erg jammer.

Ik zie het zo:

1 zak snoep met 20 snoepjes kost 5 euro.

En nou is dit anders:

1 zak snoep met 15 snoepjes kost 4 euro 50?

Is toch wel normaal met minderheid beetje zakken met prijs?

Of zie ik het nou verkeerd?

Het zou wel fijn zijn als one2xs met paar puntjes zakken?

Is leuker voor iedereen.

Azdin

New member
Ja normaal wel ja, maar niemand gebruikt echt die x GB aan geheugen, dus zo erg is t eigenlijk niet.

Wiitse

New member
Als ik one2xs was had ik dit niet gedaan. Ik had dan extra pakketten erbij gemaakt die kleiner zijn. Heel veel mensen zouden die dan gaan nemen terwijl de grotere ook gewoon blijven oor de liefhebbers.

Rogier

New member
@Wittse:

10 + 20 + 30 = 60
23 + 23 + 11 = 57

Als ze dat zouden doen zouden we niet optimaal gebruik maken van de ruimte

Timkb

New member
Menpowers (link):

Ik zie het zo:

En nou is dit anders:

Is leuker voor iedereen.

Of, zonder deze maatregel moeten ze een nieuwe server aanschaffe en betaal je 1 punt meer voor hetzelfde
wink.gif

Gerritzwn

New member
Menpowers (link):
Ik zie het zo:
En nou is dit anders:
Is leuker voor iedereen.

Ze kunnen het ook zo doen, ze maken extra pakketjes met minder geheugen en dataverkeer voor het huidige aantal punten en de huidige pakketten maken ze 2x zo duur. Op deze manier zal iedereen misschien overstappen op de goedkopere pakketjes. Het lijkt UPC wel die deze wijze nogal graag hanteert
wink.gif

Overigens, duurder is het ook niet echt want de punten zijn geen erkende betaalmiddel
wink.gif

Lennard

Active member
De prijzen zijn voor ons ook niet veranderd, er kunnen er alleen meer op nu.
Als de hoeveelheid ram-geheugen zou veranderen dan hadden we waarschijnlijk wel een prijsverlaging doorgevoerd, maar er was toch bijna niemand die het gebruikte.

Vergeet ook niet dat we de schijfruimte een paar maanden terug verhoogd hebben, zonder de prijzen te verhogen.
smile.gif

Gerritzwn

New member
Rogier (link):
@Gerrit: Dat laatse is echt ONZIN van hier tot tokio
emo.gif

Ik heb eens gekeken na jou opmerking over onzin, maar kom op valuta.nl toch echt geen One2Xs punten tegen.

Of bedoel je n.a.v. UPC? Hoe kan het dan dat analoge kabel TV omhoog is gegaan in prijs terwijl er niets bijgekomen is?!

Juist! geen onzin, feiten!

Nicopara

Active member
Gerritzwn (link):

Rogier (link):
@Gerrit: Dat laatse is echt ONZIN van hier tot tokio
emo.gif

Ik heb eens gekeken na jou opmerking over onzin, maar kom op valuta.nl toch echt geen One2Xs punten tegen.

Of bedoel je n.a.v. UPC? Hoe kan het dan dat analoge kabel TV omhoog is gegaan in prijs terwijl er niets bijgekomen is?!

Juist! geen onzin, feiten!

Je kan ook iets duurder noemen zonder dat het een officieel betaalmiddel is.
One2xs-punten zijn namelijk wel geld waard.

Lennard

Active member
Als 359 jaar geleden een paard evenveel waard was als een koe, en een dag later een paard evenveel waard was als twee koeien, dan zijn de paarden duurder geworden, dus er is wel gewoon een duurder-worden lijkt me zo, ook al als je geen officiele valuta hebt.

Nicopara

Active member
Lennard (link):
Als 359 jaar geleden een paard evenveel waard was als een koe, en een dag later een paard evenveel waard was als twee koeien, dan zijn de paarden duurder geworden, dus er is wel gewoon een duurder-worden lijkt me zo, ook al als je geen officiele valuta hebt.

Das wat ik dus ook bedoelde
emo.gif

volledig mee eensch
thumbsup.gif

Wiitse

New member
Ik bedenk me nu even dat het best wel duur is hier een vps te bestellen. Voor de goedkoopste vps met 30 gb geheugen moet je per jaar €110,80 betalen als je met Wallie betaald en het inwisselt bij one2xs.
emo.gif

Nicopara

Active member
Wiitse (link):
Ik bedenk me nu even dat het best wel duur is hier een vps te bestellen. Voor de goedkoopste vps met 30 gb geheugen moet je per jaar €110,80 betalen als je met Wallie betaald en het inwisselt bij one2xs.
emo.gif

Het kan nog veel duurder, geloof me...

Wiitse

New member
Ja oké, dat geloof ik wel. Het kan ook veel goedkoper (denk ik).
yummie.gif

EDIT:// Nu ik even google zie ik dat dit inderdaad dat dit best erg mee valt. Vooral omdat de handel waarde op het forum voor paypal hier zo ligt dat one2xs punten bijna niks waard zijn vind ik.

Wiitse

New member
Lennard dacht nog wel dat het niet uit kon een 3e server aan te schaffen omdat er dan steeds te veel lege ruimte zou zijn.
yummie.gif
Niet dus!

Bovenaan